خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خدایا گریه کنم؟

دلم می خواد گریه کنم اما تا میام گریه کنم خدا میاد  خدا بی صدا و در سکوت میاد خدا نگاهش روحم رو آروم می کنه خدا... خدایا... بزار گریه کنم بغض گلوم را گرفته  خدا نگاهم می کنه با نگاهش میپرسه از چی دلت گرفته؟ با نگاهی غمگین بهش می گم خدایا ...از دست تو اخه تو نمیزاری بیام پیشت ....

خدا مثل همیشه لببخند می زنه لبخندی که مثل جویباری است که از عشق لبریز است با نگاهش میگه صبر کن صبر...صبر 

نظرات 1 + ارسال نظر
موچه چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ

خدا ادما رو دوست داره
کاری نمیکنه که به ضررشون باشه
صبر کردن بهترین راهه
اینا رو گفتم که به خودم گوش زد کرده باشم ها :d

خدا همیشه میگه صبر کن صبر صبر صبر اخه کاره دیگه ای هم از دست ما بر نمی اد :-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد