خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

جریانی جالب

این نوشته ربطی به نوشته های قبلیم نداره چون خیلی ناراحتم اگه این جا نگم می میرم 

 

من نمی فهمم ...یعنی چی؟ ....یعنی چی؟

 میدونید جریان چیه من یه مدت ناخن کاشتم واسه ترمیمش یه اریشگاه می رفتم به نام ویداروز اونم به خاطره تعریف های دوستم آزی.............. دیدم گرون می گیره 3 بار رفتم.....دیدم ......(بی خیال) این ماه گفتم برم یه جای دیگه مامانم اسرار شدید کرد که برم چهره نما زنگ زدم یه دختر برداشت گفت شما ساعت 1 زنگ بزن از خود ناخون کارمون بپرس(ان موقع ساعت 12 بود) ساعت 1 زنگ زدم بعد از 3 بار زنگ زدن برداشته بعد از سلام و خسته نباشی می گم بهش شما ناخن ترمیم میکنید میگه اره  ولی باید بدونی موادش چه چیزی بوده منم گفتم مگه فرقی می کنه گفت اره ناخون کاره ما به ناخون های که خودش نکاشته باشه دست نمیزنه منم گفتم مرسی قطع کردم اخه بنده ی خدا من اگه می دونستم موادش چیه که خودم ترمیم می  کردم به تو زنگ نمی زدم اخه جالب این جاست که من یه جای دیگه کاشته بودم یه جا دیگه می رفتم ترمیم انجا هیچی نگفت تازه ویداروز از این معروف تر ام هست میگن:

بزن بر سر ناتوان دست زور بزن واقعا بزن (فکر کنم بیت شعر را اشتباه نوشتم اگه اشتباه کلا منظورم اینه که خیلی بهم بر خورد ناراحت شدم)

نظرات 4 + ارسال نظر
موچه چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ

مهم نیت بیت بود
من تا حالا نمیدونستم ناخون هم میکارن
چسبوندن ناخون و ... رو میدونستم ولی این یکی رو نه
جالبه
بعد ترمیم و این چیزا یعنی چی نیلوفر؟
مگه چی شده که باید ترمیم بشه؟
چهره نما رو میشناسم
زنداداشم برا عروسیش اونجا آرایش کرد... من آرایش میکردم بهتر میشد
ملایم ملایم... فقط یکم سایه زده بودن یک میلیون :))

موچه جونم ناخن میکارن بعد از ۳ هفته ترمیم می کنند یعنی بعد از سه هفته ناخون اصلیت رشد می کنه بالا می اید کلا کاره بدی نیست واسه سر گرمی خوبه چون دیگه نیازی نیست هی ناخونت را سوهان بکشی چهره نما هم..........ولش کن غیبت میشه :-))

موچه چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ب.ظ

درد داره کاشتنش؟
حس میکنم خیلی درد داشته باشه
من یه بار ناخونم برگشته... دردش رو فراموش نمیکنم :(
مرسی از اینکه یادم دادی :d

نه درد نداره ولی اگه هم درد داره من احساس نمی کنم مگه نشنیدی که میگن بکش و خوشگلم کن

موچه چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ

منم میتونم ناخون بکارم!!
تو رو خدا
فقط یه بار
چه سرگرمی هایی دارن دخترا
ما پسرا خیلی دیگه به سر و وضعمون برسیم یه ژله:))

نه اتفاقا این طوری هم نیست شما پسر ها که دیگه الان ابرو بر میدارین تیپتون هم از تیپ ما بهتره من تو دانشگاهمون پسر دیدم ارایش هم می کنند:-)

موچه پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

والا اگه از پسرا مقصود ما هست که نه
مردانگی خود را حفظ فرموده ایم!! :))
به نظر من مردا با ته ریش خیلی خوش تیپ تر میشن... شخصا این رو قبول دارم

آره دیدم از این پسرا... تقصیر دخترا ست، باور کن تحریک میکنن این بدبختا این کارا رو میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد