خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

متن اهنگ

من واقعا عاشق این اهنگم    "I Kissed A Girl lyrics"   از کتی پری خیلی نازه متنش را اینجا میزارم امید وارم شما هم خوشتون بیاد

 

 

 

"I Kissed A Girl lyrics"

This was never the way I planned
Not my intention
I got so brave, drink in hand
Lost my discretion
It's not what, I'm used to
Just wanna try you on
I'm curious for you
Caught my attention

I kissed a girl and I liked it
The taste of her cherry chap stick
I kissed a girl just to try it
I hope my boyfriend don't mind it
It felt so wrong
It felt so right
Don't mean I'm in love tonight
I kissed a girl and I liked it
I liked it

No, I don't even know your name
It doesn't matter,
You're my experimental game
Just human nature,
It's not what,
Good girls do
Not how they should behave
My head gets so confused
Hard to obey

I kissed a girl and I liked it
The taste of her cherry chap stick
I kissed a girl just to try it
I hope my boyfriend don't mind it
It felt so wrong
It felt so right
Don't mean I'm in love tonight
I kissed a girl and I liked it
I liked it,

Us girls we are so magical
Soft skin, red lips, so kissable
Hard to resist so touchable
Too good to deny it
Ain't no big deal, it's innocent

I kissed a girl and I liked it
The taste of her cherry chap stick
I kissed a girl just to try it
I hope my boyfriend don't mind it
It felt so wrong
It felt so right
Don't mean I'm in love tonight
I kissed a girl and I liked it
I liked it

معنی این اهنگ را خیلی گشتم که توی وبلاگم بزارم همه معنی ها ناقص بود خودمم هم زیاد انگلیسیم خوب نیست تا اینکه نوی وبلاگ www.all-lyricsblogsky.com   تونستم بهترین معنی را پیدا کنم با درج نام وبلگ فکر کنم بتونم معنیشو بزارم اینم معنی:

من یک دختر را بوسیدم

این هرگز چیزی نبود که برایش نقشه کشیده باشم

قصد من نبود

خیلی جسور شدم  با نوشیدنی در دستم

احتیاطم رو از دست دادم

این چیزی نیست که بهش عادت داشته باشم

فقط میخوام تو رو امتحان کنم

من برای تو کنجکاو شدم

توجه من رو جلب کردی (دلم رو بردی)

من یک دختر رو بوسیدم و از این کار خوشم امد

طعم اون دختر شیرین واقعا چسبید

من یک دختر رو بوسیدم فقط برای اینکه این موضوع رو تجربه کنم

امیدوارم دوست پسرم براش مهم نباشه

احساس میکردم کار اشتباهیه

حس کردم کار درستیه

منظورم این نیست که  امشب عاشق شدم

من یک دختر رو بوسیدم و از این کار خوشم اومد

خوشم اومد...

نه من حتی اسمت رو هم نمیدونم

اهمیتی نداره

تو بازی تجربه ای منی

فقط طبیعت بشری

این کاری نیست که دخترهای خوب انجام میدن

چیزی نیست که باید اون طوری رفتار کنن

خیلی گیج شدم

تسلیم شدن سخته

تکرار

ما دخترا خیلی جادویی هستیم

پوست نرم لبهای سرخ خیلی بوسیدنی هستیم

مقاومت کردن خیلی سخته خیلی لمس کردنی ایم 

خیلی خوبه که انکار بشه (؟)

چیز خیلی بزرگی نیست این بیگناهیه

تکرار

...

نظرات 1 + ارسال نظر
موچه چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

آره قشنگ بود

مرسی که با من هم عقیده ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد