خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

رقصیدن یا نرقصیدن؟ مسئله این است.

سلام دوست جونام دیروز بیرون بودم جاتون خالی بود از 10 تا ماشین که رد میشود 7 تاش عروس داماد بودن اینقد ماشین های قشنگ قشنگ دیدم که تزئین شده بود دلم اب می شد نه واسه این که عروس بشم واسه این که تو عروسی باشم برقصم اخه همه لذت عروسی به اون وسط رقصیدنشه منم که عقده ای شدم اخرین عرسی که رفتم عید بود عروسی دوستم بود از اون وقت تا حالا عروسی نرفتم ولی بزار یکم فکر کنم تولد رفتم ولی تولد دوستم بود که تو کافی شاپ گرفته بود اونم تازه دوست پسرش همه را دعوت کرد به خدا مردم شانس دارن نه که فکر کنین حسودم نه اصلا فقط یه کم متعجبم که دوست پسرش واسش تولد گرفته بود همین اونم که اصلا توش رقص نبود پس با این حساب من عروسی می خوام برم...

راستی زنگ زدم به همون ارایشگاه ویداروز بهم وقت داد واسه فردا ساعت 10 ناخونم دیگه درست می شن ..........راستی دیشب یه خواب وحشت ناک دیدم خواب دیدم نمیتونم رانندگی کنم فکرش را بکنیید من رانندگیم خوبه ان وقت تو خواب نتونم اینقدر تو خواب گریه کردام که نگو هی با خودم می گفتم اخه چرا؟ اخه چرا من؟؟ باید یادم بره نکن واقعا یادم رفته باشه؟ یعنی ادم با 1 هفته ننشستن یادش میره وای اگه این جوری باشه خودم از رو خودم با ماشین رد میشم که کسی مقصر نباشه

نظرات 8 + ارسال نظر
موچه شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

برعکس تو من تو عروسیا ترجیح میدم نرقصم
باورکن تو هر عروسی هم منو به زور میبرن وسط
میبرن وسط میرقصونن
دفعه اخر که اوایل فروردین بود داییم فیلم هم ازم گرفت
حالا شدیم مزحکه دست عوام!!!

دیگه ناخونت رو این طوری نکنیا
اگه دوست داری خرابش کنی بیا من برات خرابش کنم
حیف ناخون ادم نیست همچینبلایی سرش بیاره!
منم تو خواب راننده بودم
البته یه اتوبوس که داره میره تو دره
منم پریدم ترمز دستیش رو کشیدم بالا
ولی بدبختانه خراب بود :))

الاهی تو خواب تصادف ببینی یعنی خوب رانندگی میکنی
تعبیر از ابن نیلوفر

موچه شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ

بله ابن نیلوفر!!
من رانندگیم افتضاحه... ماشین بابام رویه بار فرستادم تو دره
دره پونک که خبردارین کجاست؟ همون که الان شده پارک نهج البلاغه
دم در خونمون :))

ایشالا دفعه بعد خواب ببنی تریلی لهت کرده
فکر کنم این تعبیرش بشه تو واقعا رانندگیت خوبه

ای موچه جون ناقلا اگه تریلی لهم کنه ان وقت این خونه بی صاحب میشه به حراج میزارنش دلت میاد:-(

دختری با دامن حریر شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام! وبت خیلی نازه!!!
کلی دوسش دارم:)
امیدوارم عروسی هم دعوت شی و خوب برقصــــــــــــــــــــــــی!!!
بابته خوابت هم متاسفم!:((
البته میگن خواب دوشیزه ها چپه!
بهم سر بزن

مرسی از تعریفت نازی از خودتون بید جیگر..
راست می گی خواب دوشیزه چپ می باشد خوب شد گفتی از صبح تا حالا دنبال یه بهونم که رانندگی کنم ولی هیچ بهونه ای نیست :-(

موچه شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:51 ب.ظ

وای خدا
حالا خوبه دو روزه افتتاح شده این خونه ها
چقدر دوسش داری
حسودیم شد
نه دلم نمیاد...

الاهی جونم به جون این خونه بسته بید :-*

موچه شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ب.ظ


قربونت برم الهی
چه لطفی کردی در حق این بنده خدا
خسته نشدی که؟

موچه شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

نیلوفر در عجبم از کارات ها
تو الان تو نتی ولی اف هستی
میخوای حرف بزنی ولی نظر میدی!
خوب من که ان هستم چرا اونجا نمیگی حرفت رو!
البته زیاد فرقی نداره ها

این جوری حالش بیشتره موچه جونم

komiser یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ق.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام گلم
از قدیم گفتن خواب زن جماعت چپه غصه نخور
الهی عروسیم دعوت شی سه تا سه تا

به همه اعلام می کنم من عروسی دعوت شدم دل همتون بسوزه :-)

[ بدون نام ] یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:19 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد