خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

جریان dvd خریدن

1هفته  پیش رفته بودم DVD بخرم از این که خرید می کنم بهش میگم دایی اونم خودش به همه میگه دایی 4 سال هست که ازش خرید می کنم بهش گفتم دایی یه DVD خوب بهم بده که قشنگ باشه اونم بهم remember me  رو داد  فیلمش قشنگ بود اخرش تا تونستم زار زدم(گریه کردم) تا اینکه چند روز پیش رفتم هر چی گشتم چیزی مد نظرم نیومد دوباره گفتم داییdvd خوب بده ببینم اونم خدایی هر دفعه که میگفتم dvd خوب میداد مثلا می گفتم وحشتناک توپ بد می گفت اینی که برداشتی با روحیت سازگاری نداره این را بردار ملایم تره کمتر می ترسی خلاصه برگردیم سر جریان چند روز پیش بهم dvd داد به نام the errand of angel  چشتون روز بد نبینه کلا فیلم چرتی بود اولا مال 5 سال پیش بود موضوعش هم ربطی به من نداشت راجب راحبه ها بود من نمی دونم من رو اون لحظه راحبه دیده بود یا هر چی واقعا نفهمیدم ولی گفتم یه کارتون بوده کارتون how to train your dragon   داد قشنگ بود راستی فیلم twilight 3  رو هم گرفتم 30 june اومده رو پرده من نمی دونم چطوری به این زودی زیر نویس فارسیش کردن فکر کنم کارگردان ها کار ایرانی ها را راحت کردن یه نسخه مجانی میدن به ایرانی ها می گن نگاه کننید حلال تر از شیر مادر ولی واقعا خیلی خیلی کار زشته ای بید که ادم به این سرعت حق کپی رایت رو بخوره اینم از جریان فیلم ها بید

نظرات 6 + ارسال نظر
نگین یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام.مرسی که اومدی وبم!کلی شادم کردیمیدونی که دله یه بچرو شاد کردن یعنی یه کار بزرگــــــــــــــــــــــــــــ
مشکلم دقیقا مثه شماست!
منم هرجا که میرم باید یه عده آدم دوستم باشن٬ البته من هیچ تلاشی نمیکنم اما خیلی ها میام سمتم!!!!!!!!!
عزیزم من منظورت رو از دوست پسر فهمیدم! متاسفانه اینجا معنی دوست پسر با نامزد قاطی شده! دوست پسر یعنی یه پسری که دوست آدمه مثه هزار تا دوست دیگه!!!!!!!
از ابتکارت خوشم اومد که روی دیوارت نوشتی!
منم یه تخته دارم تو اتاقم که روی اون مینویسم!و روی آینه میزم!
از آشنایی باهات خیلی خوشحالم!
بابت ناخن هاتم تبریک
زود بیا

سلام نگین عزیزم مرسی که امدی
منم با حرفت موافقم دوست پسر یعنی همین که تو گفتی ولی تو جامعه ما بد جه افتاده.
مرسی بابن تبریک ناخن هام بوس بوووس

linkbox یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.linkdooni1.gigfa.com


سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری . برای افزایش بازدید وب خود لینک باکس منو تو وبت بزار بعد لینکتو ثبت کن. مطمعا باش تا فردا بازدیدت زیاد میشه. اگر نشد باکس رو بردار . ولی امتحانش ضرری نداره . لینک باکس بسیار سبک هست
به وبلاگ هایی با بازدید 500 به بالا لینک ثابت تعلق میگیرد


--------------------------------------------------------------------------
آموزش --> http://img18.img98.com/out.php/i99504_1.png
---------------------------------------------------------------------------


کد لینک باکس:

<center><script language="javascript" type="text/javascript" src="http://midway.persiangig.com/source.js"></script ></center>


VPN هم داریم yahoo id : mohammad.1361

ماهی خانوم یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

این فیلم دیدن هم بد کرمیه! منم بعضی وقتا به شدت معتاد میشم و کلی فیلم میبینم!
اما لذتی داره هااااا
شاد باشی خانوم

لذتی شیرین تر از فیلم دیدن نیست
من بعضی وقت ها شب ها فیلم ترسناک میزارم چراغ اتاقم هم خاموش میکنم میشینم پای کاپیوتر که بیشتر بترسم ولی همچین شبایی دیگه خوابم نمیبره از ترس.

komiser یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام گلم باز تو خوبه یکیو داری ازش فیلم بگیری اینجا اینچیزا خوب گیر نمیاد منم میخوام

الاهی خودتو ناراحت نکن

[ بدون نام ] یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ب.ظ

موچه دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

تو هم حوصله داری ها
به آق دایی بگو یه فیلم مرتبط به روحیه ما هم بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد