خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

من میمیرم بی اون

سلام به دوستان عزیزم خیلی ناراحتم دوست دارم بمیرم دوست دارم دیگه نفس نکشم اخه فارسی۱ قطع شد غم سنگینی من را فرا گرفته حس می کنم یه کوه رو قلبمه نمی تونم نفس بکشم وقتی یه مرد غم داره یه عالمه درد داره (البته من نوع دخترش بیدم) حالا من چه کار کنم؟ (این اهنگ رو به حالت گروه ۷ بخونید)  

من میمیرم بی اون  

بودن اون یه بهانه است 

یه سکوت عاشقانس 

من براش ترانه می گم  

تا بدونه که باهاشم 

من فارسی۱ رو 

به همه دنیا نمیدم 

حتی یادش رو به کوه دریا نمیدم 

بی تو میمیرم واسه همیشه 

 

واییی مامانم صدام می کنه می گه وصل شده یعنی می شه میرم که ببینمش 

 

نه هنوز قطع من میمیرم

نظرات 8 + ارسال نظر
ESHGH یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ http://sadeyes.blogsky.com

سلام
اگه تو هم عشق رو میشناسی و دوستش داری به وبلاگ من بیا
اگرهم نیستی اشکال نداره،بازم بیا.اینجا جای همه است!
حتما نظر بده

سلام گلم من عشق را میشناسم باهاش هم خونه بودم الان هم بهت سر زده بیدم

آزاد یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ب.ظ http://www.blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، با یک مطلب جدید بروز هستم ، اگر فرصت داشتید یک سری بزنید . موفق و سربلند باشید

vo0ro0jak دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ق.ظ http://vo0ro0jak66.blogsky.com

salam nilo0 kho0fi,webeto kho0ndam,bahale.be kho0neye darvishie maham bia plz.bar axe to man az farsi 1 motenaferam

سلام گلم دلت میاد از فارسی ۱ متنفری بچه خوبیه که شب ها مسواک میزنه مامان و باباشم بوس میکنه

komiser دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ق.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

منم خیلی ناراحنم مثل تو
هلند باخت نمیخوام حق اس٫انیا نبود ببره تا هلند اخراج نداد ده نفره نشد نتونست گل بزنه نمیخوام من اگه این داوررو بگیرم خودم خفش میکنم

بیارش با هم خفش کنیم نمی خوام ببینم کومیسرم ناراحت باشه

[ بدون نام ] دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:08 ق.ظ

یسش دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:09 ق.ظ

موچه دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ق.ظ

زیاد نگران نباش
از اول مهر کارتی میشه بعد دیگه اصلا نمیبینی
مدیر شبکش گفته

موچه جونم واسه اونم یه راهی هست میتونی دیسیورتو بدی ابگرت کنند تا ۱ ماه شارژ باشه بعد ماه بعد هم همین طور تازه ممکنه دروغ هم باشه پشت سر فارسی۱ کسی بد نگه حتی شما دوست عزیز

سرسپرده دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.takdel.blogsky.com

سلام دوست گلم مرسی که وقت گذاشتی وبهم سر زدی.
اگه خواستی منو با عنوان تنهایی لینک کن وبهم خبر بده ومنم شما رو با هر عنوانی که خواستی لینک می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد