خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

فاصله ها

اگه فاصله افتاده

 اگه من با خودم سردم

تو کاری با دلم کردی

 که فکرشم نمی کردم

چه اسون دل بریدی از دلی که پای تو گیره

که از این بدترم باشی

واسه تو نفسش میره

نمی ترسم اگه گاهی دعامون

بی اثر میشه

همیشه لحظه اخر

خدا نزدیکتر میشه

تو رو دست خودش دادم

که از حالم خبر داره

که حتی از تو چشماشو یه لحظه بر نمی داره

تو امید منی اما داری از دست من میری

با دستای خودت داری همه هستی مو میگیری

دعا کردم تو رو بازم با چشمی که نخوابیده

مگه میزاره دل تنگی

مگه گریه امون میده

مریضم کرده تنهایی ببین حالم پریشون

من اون قدر اشک میریزم

که برگردی

به این خونه

حسابش رفته از دستم شبایی را که بیدارم

شاید از گریه خوابم برد درارو باز میزارم

نظرات 1 + ارسال نظر
شکیبا سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ http://darddelhayman.blogsky.com

سلام نیلفر جان
خوبی؟
من خییییییییییییییلی این شعر رو دارم...
راستی مرسی که اومدی و پست معجزه رو خوندی
تا بعد خدانگهدار

سلام شکیبا جان مرسی که با من هم عقیده ای و این اهنگ رو دوست داری
مرسی بهم سر زدی بازم این جا بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد