خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خدا دیشب بیدارم کرد

دیشب خدا بیدارم کرد اومد اروم اروم تو اتاقم صدای پاشو شنیدم بوی عطرش تمام اتاق را گرفته بود اومد بالای سرم نگاهم کرد

اروم گفت: نیلو بیدار شو من اومدم

من چشمامو باز کردم تعجب کردم خدا به اتاقم نمی اومد من همیشه میرفتم پیشش خدا یکم پیر شده بود چشماش زیرش چروک افتاده بود انگار چند شب بود نخوابیده بود یکم تو صورتش غم بود این روز ها کمتر اعجازه میداد ببینمش نگاهش کردم

گفتم: سلام خدا این جا چه کار میکنی چرا نخوابیدی؟

گفت: خوابم نمیبره.

با تعجب نگاهش کردم

گفتم: چی شده؟

دیدم خدا چشماش درخشان شده حلقه های اشک توی چشماش نشسته بود دستش رو محکم گرفتم

گفتم: خدایا اگه تو گریه کنی من اون وقت به کی تکیه کنم ها.

خدا نگاهم می کرد ساکت بود هیچی نمی گفت فقط تو سکوت تاریکی اتاقم نگاهم می کرد منم نگاهش می کردم تا اینکه چشمم افتاد به یه تار موی سفید تعجب نکردم چون فهمیدم خدا واسه این که داره پیر میشه گریه میکنه به روش نیوردم بغلش کردم باهاش گریه کردم واسه همدردی باهاش چون اگه من گریه نمی کردم بغض گلوم رو خفه می کرد تو دلم گفتم خدایا همه پیر میشن......................

نظرات 5 + ارسال نظر
سرسپرده دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.takdel.blogsky.com

سلام نیلوفر جون.......
مرسی که به وبلاگ تنهاییم سر زدی و نظر قشنگتو گذاشتی،با عنوانی که خواستی لینک شدی عزیزم.
بازم بیا پیشمو نظر گرمتو بذار.
فدااااااااااااات

سلام گلم منم ممنونم که بهم سر زدی مرسیییییییی

komiser دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ


nilofar neveshtehat fogholadas haroz mikhonam bebeinam chi neveshtiiiii
mahshareh khahareh azizam
nazaninam vaghan khasteghim dar mireh neveshtehato mikhonam

مرسیییییییییییییییییییییی خواهر گلم ممنون
همین که میای بهم سر میزنی یه دنیا ارزش داره دوست دارم

سحر سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ http://saharri.blogsky.com

چه بد!!!
دلم نمیخواست خدام پیرش شه...

اره ولی خدا از دست ما ادم ها داره پیر میشه باید کمکش کنیم :-(

سحر سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ http://saharri.blogsky.com

چه بد!!!
دلم نمیخواست خدام پیرش شه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد