خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

دوست .......

راستی با دوستم هم تازه حرف زدم اسمش الی دختره خوبیه همون که گفتم دوست پسرش واسش تولد گرفته بود با هم بهم زدن اینقدر ناراحت بود پشت تلفن گریه می کرد می گفت بهش گفته نمی تونه باهاش ازدواج کنه اخه یکی نیست به این دوست احمق من بگه تو قرن 21 توی سال 2010 کدوم ادم عاقلی دوست پسرش رو تحت فشار میزاره که بیا من و بگیر مگه زمان بوق علی شاه که همچین افکاری داری این ادم ها رو بدن دست من خودم ادبشون می کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
موچه سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:04 ب.ظ

از بلا تکلیف بودن بهتره

komiser سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:57 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

کار خوبی میکنی نیلو جونم تو هم از جای من هم از جای خودت با همون چوبت بزن تو سرش

چشم حتما ؛-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد