خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

دیدن فیلم یا ندیدن مسئله این است

بچه ها می خوام امروز یه چیزی بگم شاید مسخرام بکنید و بخندید اما یه واقعیت هست که من عاشق فیلم هندیی هستم (حتما کلی دارید می خندید) ولی من عاشق شاهرخ خان و بازیگر های هندی هستم همه من رو مسخره می کنند اخه مگه گناه که من فیلم هندی دوست دارم می دونید چی شد این و گفتم امروز یه اهنگ گوش دادم ترجمه یکی از اهنگ های فیل om shanty om از شاهرخ خان بود اینقدر خوشحال شده بودم انگار تو دریای از شیرینی من رو ول کرده باشند بچه ها شما نظرتون راجب فیلم هندی چیه؟ میگن هر کی فیلم هندی نگاه کنه پسرفت می کنه؟ ولی من همه فیلمی می بینم به خدا دیروز رفتم فیلم the last airbender   دیدم فیلم 2010 خیلی قشنگ پیشنهاد می کنم ببینیذش

اینم چند تا عکس از شاهرخ خان حتما میدونم دارید می خندید 

  

  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
komiser جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام
گلم کی مسخرت کرده بگو خودم خفش کنم
شاهرخ خان و عشقست
منم خیلی دوسش دارم فیلماشم دوست دارم اما گیرم نمیاد تو از کجا گیر میاری

واییییییییی مرسییییییییییی یکی مثل خودم پیدا شد که عشق شاهرخ خان باشه نمی دونی چقدر خوشحالم که تو هم دوستش داری
من یا از دایی (که گفتم کی بود) می گیرم یا از این وبلاگ هایی که فیلم میفروشن سفارش میدم می خرم این وبلاگ ها هم بد نیستن بوس بوس

سرسپرده جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.takdel.blogsky.com

سلام نیلوفر جووووون
آخه واسه ی چی مسخرت کنیم......خب هرکس به یه چیزی علاقه داره..........
دلم برات تنگیده وقت کردی بیا پیشم......

مرسی گلم
چشم اومدم گلم :-*

موچه جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:05 ب.ظ

" شاید مسخرام بکنی" " و بخندی "
رو این دوتا اصلا نباید شک میکردی
بالیوود هم شد سینما
این هندیا یه روده راست تو شیکمشون نیست
نمیدونم چطور تحمل میکنی فیلماشون رو

وای موچه جون دلت میاد این جوری بگی بالیود خیلی بزرگ تر و معرف تر سینمای ما است
با همه این حرف ها من شاهرخ خان رو دوست دارم :-)

دختر توی آینه جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://dayene.blogsky.com/

آخی عزیزم .... آخه تو عاشق چیه فیلم هندی هایی

سلام گلم مرسی که اومدی و وبلاگ من رو خوندی
در واقع از بازیگر هاش خوشم میاد مخصوصا شاهرخ خان اخه مرد مورد علاقم این شکلیه تو ذهنم :-)

موچه جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

نــــــــــیــــــــلــــــوفــــــــــر
میخوای جای کانادا بری هند؟
شاهرخ خان منتظرت واساده ها
خجالت بکش
ادم قحطیه؟!

ازت ناامید شدم نیلوفر

موچه جون از خدا پنهون نیست از تو چه پنهون که یه مدتی تو فاز رفتن به هند بودم اخه راحت میزارن بری ان جا درس بخونی ولی بعد خواهرم گفت بیا کانادا هندی هم اون جا زیاد هست ( حتما داری باز می خندی) اخه دوست دارم هندی ها رو الان از کره ای ها هم خوشم میاد.اگه هندی گیرم نیومد کره ای هم خوب بید :-)

موچه شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ


ای خدا
از دست تو
باور کن یه روز پشیمون میشه از این فکرهات

ای خدا از دست تو من پشیمون نمی شم چند سالی هست عاشقم

موچه یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:14 ب.ظ

من تا اونجایی که هندی ها رو میشناسم و باهاشون هم کلام شدم ازشون خوشم نمیاد
چهره ای هم زیاد جالب نیستن
ولی روغن مارشون خیلی باحاله
مو رو جلا میده... مثل این دختر هندیا
باور کن... تست شده
البته تو ایران پیدا نمیشه... قلابی میفروشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد