خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خیلی وقته

خیلی وقته که دلم با غصه همبازی شده

گلدون خاطره هام شکسته و شاکی شده

خیلی وقته قاصدک قهر کرده با نگاه من

طفلکی شرمنده از این همه بی خوابی شده

نمیدونم که چرا غنچه دیگه وا نمیشه

شاید امشب بلبلی سوی قفس راهی شده

شبنما نمیتونن جواب کنن غصه ها رو

از هجوم قطره ها سیل توی شهر جاری شده

دیگه سوسنی نمونده توی باغچه دلم

شمعدونی نشسته و به تنهایی راضی شده

روزگار بین منو گلهای سرخ بسته پلی

اما خیلی وقته که شکسته و خالی شده

دیگه جایی نیس به جزء اغوش باز فاصله

مطمئنم پنجره بغض کرده ناراضی شده

نمی خوام باره دیگه ثانیه ها مرور بشن

عقربه از بس نشسته منتظر خاکی شده...

(یلدا ستایش)

نظرات 5 + ارسال نظر
Get VPN سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:18 ب.ظ http://www.getvpn.blogfa.com

سلام دوست من . وبلاگ فوق العاده ای داری . چند ثانیه بیشتر وقتت رو نمگیرم : از فیلتر بودن سایت های مختلف خسته شدی ؟ یوتیوب واست فیلتره ؟ فیس بوک واست باز نمیشه ؟ توی گوگل به عنوان یک کاربر تحریم شده شناخته میشی ؟ به شما استفاده از سرویس "وی پی ان" را معرفی میکنم . برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبلاگ من سر بزنید . موفق باشید

اکبر سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ب.ظ http://akisar.blogfa.com

سلام بر نیلوفر جان عزیز
مطالبت هم زیادن و هم خیلی زیبا به خصوص شعرها نمیدونم به کدوم نظر بدم شرمندم اگه نمیتونم به همه نظر بدم فقط بدون همه رو میخونم و استفاده میکنم.
خیلی خیلی ممنون

همین که میای سر میزنی یه دنیا ارزش داره

هستی چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.delhayeasemooni.blogfa.com

سلام عزیزم:
ممنون که اومدی وبم
آاره باهات موافقم ... اگه اونم نداشتم بدون شککککک نیست میشدم ... اگه هستم بخاطر اونه
ولی غمگین و تنها نیستیم دیگه با این حسابا
باید شاد باشیم
اگه دنیا و آدماش نمی خندن به رومون اگه ماادعا داریم تنها نیستیم و شادیم پس ما باید لبخند به لب داشته باشیمنه؟
دوست داشتی بازم بیا
فازامون انگار یکیه
فلن
یا علی

الاهیی مرسی از لطفت
شاد باشیم و بخندیم شاید این دنیا هم بخندد گاهی

فرشته کوچولو چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ http://black-girls88.blogfa.com

سلام نیلوفر جان بلاگ زیبایی دارین تا به حال این شعر رو نشنیده بودم
موفق باشید

مرسییییییی

فرشته کوچولو چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ

لوگوتون خیلی زیباست خودتون درستش کردین؟؟

قابل تو رو نداره گلم نه خودم درست نکردام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد