خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

اشتباه

نمیدونم به ادم سریش اتقاد دارید ادمی که واقعا گیر باشه

من نمیدونم با این ادم سریش چه کار کنم صبح موبایلمو نگاه می کنم S  داده هی میگه سلام نیلوفر خانوم

سلام نیلوفر خانوم حالا میبینه من جواب نمی دم از رو نمیره حتما میگید این کیه که دارم راجبش حرف میزنم یکی از همکلاسی هامه که من از خدا بی خبر شمارمو به خاطر جزوه گرفتن دادم بهش حالا دیگه اشکمو در اورده شما میگید چه کار کنم ؟

یا گوشیم خاموش یا دایورت رو دیوار یا جواب نمیدم........

به نظر شما این پسره کدام گزینه میباشد؟

1.گاگول می باشد

2.خیلی گاگول می باشد

3. خیلی خیلی گاگول می باشد

4.می باشد

نظرات 4 + ارسال نظر
تــَـنــْـهـــآی ِ وَحــْـشــــی چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ http://khis.blogfa.com/

دایورت کن رو توالت فرنگی !

ای ول
ای ول
خوشم اومد
بهتر از ان جا هم جاش نیست

موچه چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ

تقصیر خودت شده دیگه
خطت رو یه چند وقت عوض کن تا بی خیال بشه
خدا رو شکر این ایرانسل دیگه ترکونده در این زمینه

من اخه از این ایران ول بدم میاد خصم ۰۹۱۹
دلم هم نمیاد عئضش کنم

موچه چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ

خوب برا یه مدت
ایرانسل هم خوبه... فقط گاهی آنتن نمیده

امتحان کن
از دستش خلاص میشی

اره موافقم چشم به حرف علا حضرت گوش می کنم

komiser پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ق.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

ببین بفرستش کنج دروازه(هون دسشویی خودمون)
راستی به نظر من گزینه ۴

افرین کومیسر جان شما برنده جایزه نفیس شدید گزینه ۴ صحیح میباشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد