خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

باله خوب یا بد؟

امروز تو باشگاه صحنه ای دیدم جالب یه عده بچه کوچولو 6 تا 12 ساله داشتن باله یاد می گرفتن من نمیدونم این باله به چه درد این بچه ها می خوره این ها فردا با این باله به کجا می خوان برسن من نمی دونم مثلا:

1.توی جشن میخوان برقصن؟

2.توی عروسیشون میخوان برقصن؟

3.توی المپیک می خوان شرکت کنند؟

4.کلا بدر چی میخوره؟

یه خبر خوشحال کننده من 2 کیلو لاغر شده ام خیلی خوشحالم دارم کم کم شبیه جنیفر لوپز می شم دل همتون اب بشه

نظرات 7 + ارسال نظر
موچه چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:38 ب.ظ

جنیفر لوپز
سعی کن شبیه ش نشی چون تو خیابون راه میری صدنفر دنبالت راه میافتن

والا تا اونجا که من میدونم این حرکت در قدیم به منظرو بالا بردن تمرکز تک اوران استفاده میشد
الان هم استفاده میشه ولی یکم فرق داره
وقتی 500 دور بچرخی حالی پیدا میکنی که یه زخمی خون از دست داده داره
قطعا در این تمرین خیلی مهارت به دست میارن
در تیراندازی

ای خدا اخه عزیز من چه تمرکزی
چهکشکی
این ها همش کاره امریکای هاس
این قرطی بازی ها یعنی چی؟
زمان ما این کارا نبود

جنیفر لوپز هم خوبه ادم خوشگل میشه

موچه چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

جنیفر کجاش خوشگله
اگه حس میکنی خوشگی اصلا دلیلی نداره خودت رو با اون هم تراز کنی
فقط حواست باشه سایز باسن از جنیفر کمتر نشه
ببخشید البته ها

باشه حواسم هست

سرسپرده پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.takdel.blogsky.com

سلام نیلوفر جوووووون
خیلی عالیه که کم کردی
مرسییییی که سر زدی بازم بیااااااااااا

چشم من همیشه میام به خونتون سر میزنم
خونه ما خونه شماست

komiser پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ق.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام گلم
منم موافقم جنیفر لوپز شو تا چش این موچه در بیاد

حتما یه کاری میکنم فک این مورچه زمین بخوره

azin پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ق.ظ http://www.azinbala-2010.blogfa.com

سلام عزیزم باهات حال کردم که تونستی خودت 2کیلو لاغر کنی خوش به حالت
من چاق نیستم وزنم 50 قدم 160 ولی دلم میخواد بشم 48
به هرکی میگم چاقم بهم میخنده تصمیم گرفتم دیگه نگم و سورپرایزشون کنم
راستی باله که رقص قشنگیهههههه

اره قشنگه اما واسه خارجی ها نه ما ایرانی ها که هیچ کدوم از چشن های باله رو نمی گیریم

مرسی این جوری بهم قوت قلب میدی ۱۰ کیلو لاغر میکنم

hossein پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

رز یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام من رزم ۱۲ سالمه من نمیدونم چجوری باله باید تمرین کنم تا توی مهمونی باله کنم میگم راستی من اونجاشو گیر میکنم که باید ژاتو واز کنی راستی میگم توی سایتت اهنگش قمگین بود میشه ۱ اهنگ شاد بزاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد