خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

دوستی دختر و پسر ها

دوستای گلم سلام

تو نظرات داده شده از طرف اکبر جان دیدم که راجب دوستی های دختر و پسر ها نظراتی دارند منم دیدم این میشه یه پست که من راجبش حرف بزنم و بنویسم تمام نوشته های پایین نظرات خودم و میتونه با نظرات شما فرق کنه دوست دارید یا حرف های من رو تائید کنید یا تکذیب کنید........

توی این روز ها که هر روز داره مثل دیروز می گذره دنیا در حال پیشرفت دنیا رو به صعود به اینده است یه اختلافی توی افکار جامعه ایرانی هست که در رابطه با دوستی های دختر پسر ها است یه عده می گن درسته یه عده می گن غلط هر دو طرف بر نظری که دارن پا بر جان نظر من ممتنع(یعنی میگم نه غلط نه درسته ) به نظر من یه انسان چه از جنس دختر چه از جنس پسر باشه یه طرز تفکر خاص داره دنبال یه موضوعاتی می گرده که خودشو پیدا کنه دوست داره علایق خودش را بفهمه اگه ما برای این انسان حد و مرز بزاریم دنبال اون چیز میره ولی طوری که اون کسایی که واسش حد و مرز گذاشتن نفهمن مثلا همین قرص ایکس می گن بده ولی توی ایران خودمون چند نفر استفاده کردن چند نفر از استفاده اش مردن یا مریض شدن درس و عبرت شده نه نشده هنوز هم از اون استفاده می کنند

 از این قرص بیایم بیرون............. به مشروب می رسیم همه میدونیم حرام همه میدونیم اسلام ردش کرده همه میدونیم چیز خوبی نیست اما کسی گوش داده خیلی ها میخورن مست میشن معتاد بهش می شن اما بازم براشون مهم نیست این انسان ها دارن هدو مرز ها رو رد میکنند دارن از خط قرمز ها میگذرند اما بازم براشون مهم نیست کسی هم نمیتونه جلوشون رو بگیره چون انسان موجودی که اگه در را بروش ببندی از پنجره میاد پنجره رو ببندی از دیوار اگه دیوار نشد هواپیما درست میکنه ( این اخری رو گفتم که بگم دست به هر کاری میزنه)

 از اعتیاد و این چیز ها بیرون بیایم....................

 می رسیم به بحث اصلی این همه مقدمه چینی کردام که شاید یه کم هم بی ربط بود تا برسیم اینجا به بحث دوستی دختر و پسر ها................................

 که حتی توی فیلم فاصله ها که داریم هر شب از شبکه 3 می بینیم توش یکی از موضوعاتش این است

 دوستی ها از این نوع بد نیست اگه خط قرمز ها رد نکنند ببنید دوستان گرامی اره حتما می گید بده ولی به نظر تو و به نظر من ربطی نداره وقتی یه دختر یا یه پسر بخواد این کاره بکنه حتی اگه خودت را بکشی اون این کارو میکنه مطمعن باش پس به جای مخالفت بیاید ببنیم چه منفعت های داری و چه ضرر هایی قبل اون باید بگم که توی کشور های اروپایی و امریکایی دختری که به سن قانون رسیده باشه و هنوز با کسی توی زندگیش دوست نشده باشه به چشم یک ادم افسرده و مشکل دار بهش نگاه میکنند ولی توی ایران این طور نیست که اونم به خاطر بافت سنتی ایرانی هاست که من قبولش دارم سر تا پاشو هم از طلا میگیرم .

خوب منفعت هاش:

یه دختر یا یک پسر  با اشنای با جنس مخالف و روحیات و اخلاقیات اون می تونه در اینده انتخاب بهتری توی ازدواجشون داشته باشه و اینکه ازدواج های سنتی واقعا 70٪ ان ها به شکست منتهی میشه میدونم الان میگید مادر و پدر هاتون یا خواهر وبرادراتون ازدواج سنتی داشتم و خوب شده باید بگم اره مادر و پدر های ما چند نسل قبل ازداج کردن مثلا 25 سال پیش یا 20 سال پیش ولی از اون وقت تا الان زندگی ها عوض شده افکار ها تغییر کرده حتما بازم میگید اون ها هیچی خواهر و برادرامون چی اونم من قبول دارم اگه دقت کرده باشید گفتم 70٪ ازدواج هاش بد میشن 30٪خوب میشه این را من مطمعن هستم خاهر خودم هم همین طور ازدواج کرده مامان و بابام هم همین طور ازدواج کردن زندگیشون خوب شده ولی بازم به نظر من باید ازادی عمل داد به کسایی که می خوان این کارو کنند و این فراموشتون نشه مثل فیلم فاصله ها جلوی سعید را کسی نتونسته تا حالا بگیره..........................................

نکات منفی هم زیاد داره که دیگه میدونم همه بلدین من دیگه نمی گم

اینم تا یادم نرفته بگم که من با دوستی ها توی ایران کاملا مخالفم چون نه دختر ها بلدن دوستی رو و نه پسر ها به جای اصل دوستی همش توی فکر فرعش هستن که اصلا درست نیست و بیشتر حرفم واسه ازادی دادن به جوان هاست باید دست اون ها را تو زندگی تا حدی که خراب نشن باز گذاشت باید به جوان ها ازادی اجتماعی داد نباید همه چیزشون رو کنترل کرد من خودم کنترل میشم توی زندگیم اما نه تا حدی که اذیت بشم اما توی نزدیکترین دوستام کنترل نا محسوس.. محسوس نظامی و غیر نظامی هم میشن که این خودش یه ظلم در عوض برادر های همین دوستام اینقدر ازادی دارن که دهن هر ادمی باز میمونه چرا اینقدر فرق چرا؟ واقعا چرا؟  

من نظرم اینه که به جوان ها میدا بدهیم که خوشون هر کاری می خوان بکنند یعنی ازادی تا حدی که خراب نشند اخه به یه جوان هر چقدر بگی این کار بده تا خودش امتحان نکنه نمیفهمه

حالا اگه از نوشتم خوشتون نیومد من اماده هر گونه انتقاد و پیشنهاد هسته بیدم مرسی که مطلبم رو خوندید

نظرات 11 + ارسال نظر
Karaj-0261 شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.karaj-0261.blogsky.com

سلام. وبلاگ باحالی داری.ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی.اگه خواستی منو لینک کنی با اسم
karaj-0261 لینک کن.
بدک نیستش

تلنگر شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:25 ب.ظ http://talangor86.blogsky.com

سلام
مطلبو خوندم.می دونم نمیشه به این راحتی ما جوونارو محدود کرد. اما با رهاکردن یه جوون در دریای طوفانی اجتماع مخالفم.
میدونین!هم پدرمادرا باید یه چیزایی یاد بگیرن و هم ماجوونا!
به ما هم سر بزنین. یاعلی!

دقیقا مادر و پدر ها اگاهیشون کم شده
باید اگاهیشون بالا بره
ما جوان ها هم همین طور

komiser شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

نمیدونم بگم مخالفم یا نه اما من میگم باید به آدمش نگاه کرد مثلا همین موبایل همه دارن آزادم هستن اما من دارم میبینم کساییو تو دانشگاهمون با اینکه تا حدودی آزادن اما بدتری استفاد رو میکنن از این وسیله صدای همه هم در اومد ولی کسی نمیتونه کاری کنه چون اینجا این کارارو نکنن تو خیابون یا جای دیگه
در کل باید جنبه آدم رو هم سنجید بعضیا باید کنترل بشن از هر نوعش چون هم خودشونو خراب میکنن هم آدمای ساده و بی تجربه اطرافشونو
این نظر من بید

از نظرت خوشم اومد پس تو هم نظرت ممتنع مثل خودم
به نظر من این موبایل هم شده فقط سوء استفاده

سرسپرده شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ http://www.takdel.blogsky.com

سلام دوست عزیزم......
مرسییییییییی که سر زدی
در مورد مطلبی که نوشتی.......
راستش یه جورایی باهات موافقم....
متاسفانه دختر وپسر توی دوستی همونطور که خودتم گفتی بیشتر دنبال فرعشن.......
حتی توی دانشگاهها به جای اینکه دختر وپسر دوستی سالمی داشته باشن متاسفانه مثل دوستی های خیابونی رفتار میکنن......البته کسایی هم هستن از دختر وپسرا که دوستی سالم ومتعادلی دارن...

همیشه توی همه مسائل دو جهت وجود داره یه خوب یه بد همیشه بد ها بیشتر از خوبان

ولی جامعه ما اماده است که رو به بهتر شدن بره

اکبر شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ب.ظ http://akisar.blogfa.com

سلام نیلوفر جان
ممنون که اینقدر نظراتم برات مهم بوده .
ببین با بعضی حرفات موافقم با بعضی هم مخالف .
تو میگی باید آزادی داد تا پسر دخترا با جنس مخالف آشنا بشن ببین من نتیجه این آشناییها رو در یه مطلب در وبلاگم گذاشتم چون یه مقدار طولانیه نمیتونم اینجا بنویسم حتما بخونش و نظرتو بده .
ما جوونا ادعای روشن فکریمون میشه بعد قبول داریم اشتباه میکنیم اما بازم انجامش میدیم اگه این روشنفکریه که 100 رحمت به ....
خب اینم نظر من بهش فکر کن

من نظری که قابل بحث و مهم و مشکل روز جامعه باشه برام خیلی مهم
مطلبت هم خوندم اما نمی تونم نظر بدم
ما جوون ها کلا ادم هایی هستیم که همه جوره خودمون رو قبول داریم از طرفی هم نواقص هامون هم میفهمیم

Ali شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 ب.ظ http://mobareze.pelakfa.com

سلام وبلاگ بسیار جالب وخوبی دارید اگر تمایل به تبادل لینک با من را دارید لطفا لینک خود را در بخش نظرات وبلاگ من قرار دهید شما هم میتوانید من را بانام مبارزه لینک کنید .
در ضمن من برای تبادل بنر هم مکان وهم فضا در اختیار شما خواهم گذاشت
من پیشاپیش از شما تشکر میکنم

rashel یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ

khyli ziba neveshteh bodi gholam
khyli khosham omad az nevehstat
bahat movafegham bigtime

مرسی که با نظرم موافق بیدی من کلا خوب مینویسم

موچه یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ق.ظ

آو
چه مطلب بلند پایه ای
نیلوفر خودمونی دیگه، نه؟

اره خودمم همون نیلوفر که از جنس ابر
که از روح اسمان

نگار یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ http://negar177.blogsky.com/

سلام
از این که بهم سر زدی ممنون
یه چیز جالب اون روز توی تلویزیون شنیدم
یه کارشناس آورده بودن می گفت جوونای ما انرژی شون تخلیه می شه اما هیجانشون نه
بیشتر واسه همینم دنبال این رابطه ها میرن !

ای ول به کارشناس که دست روی نقطه حساس گذاشت دمش گرم
بیا اکبر جون اینم یه دلیل محکم

اکبر یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ http://akisar.blogfa.com

خب جالبه اینطور که معلومه تو رو نظر خودتم پایبند نیستی .
شاید باورت نشه اما من در مورد این موضوع با خیلیا بحث کردم اعم از دختر و پسر .
من یه چیزایی میدونم اما نمیتونم بگم چون واقعا تاسف بار و دردناک فقط یه چیز میگم تو تا تهشو برو .

کیه که بین دوستاش و خانواده حالا نزدیک نه اما کلا فامیل و در و همسایه داستان دختر و پسرای بیچاره ای که زندگیشون به خاطر یه رفاقت ساده به شکلی که تو گفتی خراب نشده کیه که نشنیده .
فقط یه مقدار چشامونو باز کنیم خیلی چیزا دردآوره

اکبر جان من خودم جوونم خودم خودم را تو بعضی موارد قبول ندارم
بی خیال
یه فکری واسه نظرات وبلگت کن گلم

خصوصی یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام
خواستم بگم درست حدس زدید.حاج آقا درسته!
بازم به ما(تلنگر ) سربزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد