خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

جای جشن بود یا عشاق مسئله این است؟

سلام سلااااااااااام

دیروز اینقدر بهم خوش گذشت رفتم بیرون با مامانم چون تولد حضرت مهدی بود همه جا چشن بود کلی حال کردام وایییییی چقدر دیروز پسر خوشتیپ دیدم چقدر دختر با پسر دیدم که رومانتیک راه میرفتن بیشتر دیروز شبیه روز عشاق بود

وای یه چیز باحال ما نزدیک خونمون راسته مبل فروشی هاست یعنی بیشتر مبل فروشی گوهردشت تو رستاخیز یکی از این مبل فروشی ها یه پسر کار میکنه که اسمش سعید(حتما میگی اسمش رو از کجا بلدم اسمش رو یه بار دوستاش که من داشتم رد میدم برگشتن گفتن سعید بیا زیدت(دوست دخترت) اومد که اون اومد منم فهمیدم اسمش چیه) اون دیروز داشت شربت میداد الاهی چقدر مهربون که به فکر امام زمان الاهی بیچاره من هر وقت رد میشم این اهنگ رو میخونه نگاه کن توچشمام مریم... عزیز رویاهام مریم................

 البته تا همین جاش رو قرائت میکنه من نمیدونم چرا بهم میگه مریم  اخه من به دوستام گفتم وقتی توی خیابون میخوای صدام کنی یه اسم دیگه بگین اینم فکر کرده اسمم مریم ولی پسر نازیه نمیشه باهاش دوست شد چون به کلاس من بر میخوره با یه مغازه دار هم صحبت شم ولی در کل نازه

حالا این ها بی خیال چون دیروز دید من و مامان داریم رد میشیم تند اومد جلو شربت تعارف کرد منم دستشو رد نکردام عین این پسر ها که میان خواستگاری چایی بر میدارن نگاهش کردام خودم موردم از خنده به مامانم گفتم خوب کردی دست این عاشق رو پس نزدی گناه داشت

مامانم گفت: اگه برنمیداشتم بهش توهین میشد بیچاره

ولی دیروز خیلی خوب بود

راستی دیروز رفتم بلیط کنسرت علی رضا عصار رو گرفتم که جمعه با مامانم برم کنسرتش با این که اهنگ هاشو زیاد گوش نمی دم ولی واسه این که از عصار خوشم میاد می خوام برم اگه بشه عکس میگیرم ببینید

نظرات 12 + ارسال نظر
سینا سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://friend10.blogfa.com

سلام
باحال بووووود
منم رفتم بیرون ولی به نشانه ی اعتراض هیچی نخوردم
منم لینکت کردم

مرسی از لینکم

آیسودا سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.webpatogh.com

سلام
وبلاگ خوبی داری

وب من سایت جدیدالتاسیسه ولی...
ما قصد داریم به 10 نفر از 100 عضو اول نفری 6000تومان اعطا کنیم و تمامی امکانات پولی را براشون رایگان کنیم!+ به 10نفر از 10

درضمن توی این سیستم ،گروههایی شبیه یاهو هم درست شده که تو اگه بخوای بری گروه یاهو بزنی مهاله بتونی زیاد عضو بگیری ولی چون توی این سیستم جز اولینها می شی گروهت بعدا که سیستم اعضاش زیادتر شد گروهت میشه از قدیمیهای سیستم که همه عضوش میشن!میتونی ازین طریق آمارت را هم ببری بالا!
یا میتونی قسمتی از مطالب وبلاگت را توی وبلاگت در سیستم بنویسی و برای ادامه مطلب آنها مردم را به وبلاگ خودت ارجاع بدی تا آمارت و رتبه ات در گوگل بالاتر بره!


پس چرا وایسادی!؟ [گل]

منشور اطلاعات سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ http://manshooor.persianblog.ir/

جالبه
واقعی بود ؟!
رفته بودی جشن یا تماشا
شوخی کردم همکار گرامی
میلاد امام عصر مبارکزندگی چیست؟
زندگی یک گُل سرخ
که من از بوته ی احساس خودم می چینم
لب یک پنجره ی آبی چوبی
به تماشای جریان سرخی اش می شینم
لب این پنجره تا این گُل هست
می توان تا قله های اوج رفت
می شود پرنده بود
از درٌه های غم گذشت
زندگی دیگر چیست؟
زندگی راز شکیبایی توست
وقت آزادی پروانه ی عشق
که تو از عمق وجود
در پیله ی دل پروردی
از برای آزادی اش
مهرش از دل افکندی
از عشق خود دل کندی
وباز زندگی
رودی خروشان
می رود از کنار تو
پا در این رود گذاری
تا همیشه در جریانی
ور نه از دور ببینی
از قافله جا می مانی...

رفته بودم
جشن و تماشا
مرسی از شعر قشنگت

komiser سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام
خوبه دیگه تو هی برو بیرون هی بیچاره کن مردمو
بابا گناه دارن افسرده میشن ها
ولی بی شوخی خوشحالم بت خوش گذشت خوب کردی خبرم کردی

اشکال نداره بزار افسرده بشن

مرسییییییییییی

موچه سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ

به سلامتی و میمنت
به به
پس حسابی خوش گذشته دیروز بهت
نگفتی چقدر خوردی ها

من که چیزی نخوردم فقط یکم از شربتی که سعید تعرف کرده بود خوردام
ترجبح دادم جای خوردن چشمام این ور و اون ور نگاه کنه

موچه سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ب.ظ

راستی این رو یادم رفت
بــابـــا باکلاس

مرسی من اینقدر کلاس دارم می خوام با هاش دانشگاه باز کنم

منشور اطلاعات سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:40 ب.ظ http://manshooor.persianblog.ir/

ما منتظران لحظه دیداریم / از عطر گل محمدی سرشاریم
این حرمت و عزّت و سر افرازی را / از حُرمت انتظار مهدی(عج) داریم
عیدت مبارک.

عید شما هم مبارک

ماهی خانوم سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

بپا تو هم نشی مثل اون دانشجوی دم بخت!!

واقعا می ترسم اخرش ترشیده بشم
اگه ترشیده بشم یه بنگاه دوست یابی میزنم

rashel سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:39 ب.ظ

akheyyyyyyy khoshbehaletttt
jayeh man ro ham khali kon
behet khosh beghzareh

اکبر سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:11 ب.ظ http://akisar.blogfa.com

سلام نیلوفر جان
اینطور که معلومه یا تو فرشته ای یا خیلی مغرور .
فرشته ای چون همه عاشقت میشن
مغروری چون فکر میکنی همه عاشقت میشن .

میدونم فرشته ای مواظب خودت باش فرشته خانم دردسر میشه آآآآآآآآآآآآآآ
چی میشه یه عکس از خودت بذاری که ما هم شما رو ببینیم خدا رو چه دیدی شاید ما هم عاشق شدیم .
شوخی کردم آخه هم ازت کوچیکترم هم سخت به کسی دل ببندم .
مواظب خودت باش دل خیلیا دنبالته

نه فرشته ام نه مغرور من یه ادم عادی هستم
میدونم درک نمیکنی چی میگم چون هم دختر نیستی هم هم سن من نیستی
دل بستن هنر نیست دل بردن هنر است گفته ای از خودم
عکس هم نمیشه بزارم اخه میدوزنم

موچه چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ق.ظ

باز کردی خبرم کن بیام دانشگاه نیلوفر خانوم!!

شما رو میکنیم رئیس دانشگاه که بهتون بیاد

ehsas چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ http://love-story-e.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز ممنون که بهم سر زدی..

سئوالی ساده دارم از حضورت .... من آیا زنده ام وقت ظهورت ..... اگر که آمدی من رفته بودم .... اسیر سال و ماه و هفته بودم ..... دعایم کن دوباره جان بگیرم ..... بیایم در رکاب تو بمیرم..

میلاد حضرت مهدی مبارک.

بر شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد