خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

دیگه چه کار کنم؟

سلام دوستان امروز اگه بخوام جریان دیروز رو بگم کلی تعجب می کنید جریان از ازادی شروع شد که من می گفتم به دختر عموم که زیاد ازادی ندارم ولی همین قدرهم که دارم خوبه اونم می گفت: تو چقدر ساده ای پاشو با بابات دعوا کن تو روش وایسا یعنی چی تو 21 سالته هیچ نفوذی نداری

منم با چشمهایی گرد شده بهش گفتم بابا بی خیال من ازادی دارم اصلا ازادی بیشتر از این به کارم نمیاد تمام دوستام هم مثلا خودمن نمیتونن بی برنامه بیرون بیان تازه من تا حالا با بابام دعوا نکردام زشته بابام تو روش وایسام چی میگه بعدا بهم نمیگه احترام نگه نداشتی من با بابام دوستم ( البته با مامانم دوست ترم)     .............     بعد گفت: بگرد یه دوست باحال پیدا کن این دوستای مثبتت رو بنداز دور ( الاهی دوستای به این خوبی رو خدا هم ناراحت میشه این جوری راجبشون میگه)

بعد گفت :خاک بر سرت من ساعت 9 مانتو میپوشم میگم خداحافظ میرم بیرون تو 7 نشده خونه ای ( به خدا اینقدر سر کوفت خوردام تو این چند روز احساس کردام دیگه انگاری این کیه که این جوری میگه )

اخه بابا یکی به من بگه تو هر خونه ایی یه سری قانون ها هست دیشب ساعت 2:45 گوشیش زنگ خورده بهش میگم: بزار رو سایلنت

میگخ: مگه زندان...............من نمیدونم ادب حکم میکنه وقتی همه خوابن ادم یه مقدار سکوت کنه

دیشب نمیذاشت به خوابم به زور دیگه 3 خوابیدم تازه کلی ناراحت شد دوستاشم بعد فیلم فاصله ها زنگ زدن بهش که ما بیرونیم خاک بر سرت خونه ایی ...................منم بر گشتم گفتم  حالا این همه روز ساعت 1 اومدی خونه یک هفته 7 بیا خونه خواستم بگم عین ادم زندگی کن کفتم بهش بر میخوره

تازه میگه من کنسرت نمیام تو برو من برم بیرون بعد با هم هماهنگ میکنیم برمیگردیم خونه

گفتم: اخه عزیزم بلیطت رو اون وقت بخورم اینقدر گفتم  تا گفت خیل خب میام

ای خدا تا این بره به من صبر عیوب عطا بفرما ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامین

نظرات 8 + ارسال نظر
ehsas جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ http://love-story-e.mihanblog.com

سلام .گلم .
______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
ممنون از حضورت ..

در ضمن آپم حتما بیا..

جینگیل معو جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

ساملیکم خواهر گلم
من لینکت کردم

شما که وبلاگت رو نذاشتی گلم

جینگیل معو جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ

داری دنبال وبم می گردی ایبی نداره ان قدربگرد تا کونت پاره شه

موچه کوچولو جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

آره هر خونه ای یه قانونی داره
هرچی قانون مند تر بهتر

امیر جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://adamian.blogfa.com

تا که پرواز به هر اوج خیالت باشد



آسمانهاست که زیر پر وبالت باشد



عمر کوتاه و عقابانه پریدن بهتر



تا کلاغانه فقط قیل وَ قالت باشد



ای نفس امشب از این فرصت خود سود ببر



چه کسی گفته که تا صبح مجالت باشد



جز که دلگیر شود از تو چه پاسخ دارد



تا تو از آینه ها« آه »سوالت باشد



غیر از این باور من نیست که افلاطون گفت



«ریشه ی هر چه که زشتی است جهالت باشد»



عشق کافی است برای من و تو، قانع باش



گر چه این عشق همه مال ومنالت باشد





من به این راضی ام وعشق برایم کافی است



زندگی هر چه زمن خورده حلالت باشد

مرسی از تو مطلبت رو وبلاگم

komiser جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:06 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام گلم
اینی که تو میگی دیگه آزاد نیست افسار گسیختس
منم آزادی دارم برم ۱۰ یا ۱۱ شب بیام خونه اما آدم باید خودش مراعات کنه
تو به حرفش گوش نده
ناراحت نشی ها اما مث اینکه این فامیلتون آدم درستی نیست دعا میکنم برات که زودی بره تا تو هم راهت شی

حرفت رو قبول دارم
ایشالا میرن

تلنگر جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:06 ب.ظ http://talangor86.blogsky.com

سلام
به نظرم نظر قبلی را پاک کنی بهتر باشه.
مراقب باش دخترعموت از راه به درت نکنه، حق با باباته!

نه بابا هیچ کس من رو از راه به در نمی کنه

rashel شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ق.ظ

migam ha be harfeh in gosh nadi va
che poro shodeh
be khoda aghe bekhad aziyatet koneh
bilit mighiram miyam mizanam to ghoshesh ha
boosssssssssssssssssssss

خودت رو ناراحت نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد