خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

شرح حال

سلام ماهم بعد از این همه فرکانسی که فارسی1 داد و قطع شد تصمیم گرفتیم که یکی از دیشامون رو بزاریم رو یوتل ست هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دیگه فارسی1 قطع نمیشه از دیشب تا حالا همش داریم فارسی1 میبینیم خیلی حال میده

دختر عموم هم دیروز بردم بیرون به چند تا از دوستای دانشگاه هم زنگ زدم اومدن دورهم کلی خندیدیم من هم دلم براشون تنگ شده بود دیدمشون دلم باز شد اخه فقط منم که میتونم بچه ها را دور هم جمع کنم اخه دوستای من یکی با اون یکی مشکل داره اون یکی با یکی دیگه ولی من با هیچ کس مشکل ندارم کسی هم با من مشکل نداره اگه هم مشکلی پیش بیاد سریع حلش میکنم خلاصه..............  دختر عموم هم وقتی خداحافظی کردیم گفت: هیچی ندار های کلاس بالا چقدر قیافه میگرفتن

حالا بیچاره ها اصلا اهل قیافه نیستن بچه لوس به همهشون گفت از ......اومده خونه ما خیلی جالبه که خالی بسته منم که به همه راستشو از قبل گفته بودم

اینم شرح حال ما

نظرات 13 + ارسال نظر
komiser یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

وای از دست این دختر عموی تو ولی خوشم میاد که از قبل گفته بودی حالا کلی دوستات تو دلشون بش میخندن دل تو هم خنک میشه

اره ه ه ه ه

نـــ گـــ یـــ ن یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام عزیزم.خوبی؟
دیدی لینکت کردم...حالا آشتی! باشه؟
من که کلی دوست دارم این حرفا چیه...چرا ناراحتی؟
انقدر خوشحال میشم که ازت نظر دارم! خیلی خووووبه یعنی حس خوبیه
پس حسابی خووووش گذروندی نه؟
یه سوال! چرا انقدر از دختر عموت بد میگی؟
البته به من مربوط نیس ولی خیلی کنجکاو شدم!!!
این فارسی ۱ هم که شده مایه ی دردسر! این دختر دایی من ۶سالشه همچین فارسی ۱ فارسی ۱ میکنه انگار جد در جد همه مدیر شبکش بودیم!
اما من PMC رو بیشتر دووووست دارم
عزیزم بازم منتظرتم...
راستی! این هنر نیس که کسی رو دوست داشته باشیم! هروقت که گفتم علاقه ی ما دوطرفست اونوقت هنره! وقتی اون اون سر دنیاس، و ازهم یکم هم خبر نداریم دیوانگیه که دوسش داشته باشم...
من حتی امیدوار هم نیستم!
میدونی، من فقط حسم رو مینویسم اونم در و دیواری 1 چون نمیخوام بعضی ها(فامیل) بفهمن حسم چیه!
عزیزم من خیلی هارو دوست دارم! مثل تو، دوستای دیگم،مامانم،و و و.....!
توام دوست داری...مثله من! من که هویج نیستم قطعا

سلام بازم ممنون
من از دختر عموم بدم نمیاد فقط از کسی که همه رو پایین بدونه و فکر کنه از همه سر تره بدم میاد

امیر یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://adamian.blogfa.com

سلام
دوست عزیز راجع به فارسی وان و اهداف ژیدا و نهانش بیشتر تحقیق کن و تNیرات مخرب آنرا در زندگی شخصی ات ژیگیر باش .
برای نکه بفهمی چه تNثیر منفی بر روح و روان و سلیقه و عقلت دارد ُ دفتری بردار و از همکنون آرا و عقایدت را ُ آمال و آرزوهایت را و همچنین سلایق و نظراتت را مکتوب کن و ژس از مدتی که از نگاه کردن به فارسی وان گذشت تاثیرات آنرا بر روح و روانت مشاهده کن اینطوری میزان نفوذ و قدرت جنگ نرم را متوجه خواهی شد. ضمنا این نگاه با نظراتی که در وبلاگ برایم گذاشته ای متفاوت است چرا ؟
این تفاوت از کجا و چگونه نشات گرفته؟

راجب این نظر گران بهات یه پست گذاشتم

موچه کوچولو یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:54 ب.ظ

باید یه فکر اساسی برات کرد نیلوفر
داری معتاد میشی به این کانال

امیر یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ب.ظ http://adamian.blogfa.com

سلام دوست من
قبل از هر چیز باید بگویم که شعری را که برایت ارسال کردم متعلق به من نیست و فقط بخاطر محتوای آن برایت ارسال کردم این شعر متعلق به یکی از دوستان وبلاگ نویس است که در وبلاگش گذاشته و البته الآن اسم وبلاگش را بخاطر ندارم اما مطلب مهم تر آنکه تو فقط به زیبایی کلماتی که در این شعر و قیافه هایش نگاه کردی یا اینکه از محتوای آن لذت بردی ؟ اگر از محتوا لذت بردی آیا ای محتوا در درونت ریشه دوانیده یا هنوز نتوانسته ترا به خویشتن خویش باز گرداند؟

مرسی هم از دوستت هم از خودت
از محتواش خوشم اومد ولی ریشه نه من خیلی سخت چیزی تومم ریشه میکنه

فرشید یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://69i.blogfa.com

نبینین این کانالای ضد ارزشو
دخترا اینن دیگه

شقایق یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:05 ب.ظ http://www.be-my-love.blogfa.com

سلام
خوبی؟
بابا دلم واشد
از وقتی نشستم پشت کمپم همه ی وبلاگا دلگیرن
اه......اعصابم ریخته بود به همااا
این حرفارو بیخیال پیش منم بیاااااااا
راستی محیط بلاگ اسکای خیلی جالبه ها

مرسی که یه همچین نظری داری
بوسس

سینا یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ب.ظ http://friend10.blogfa.com

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___آپم عزیزم______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور سبزت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم
°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸…..
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
(◕‿◕) I LOVE FIREND10 (◕‿◕)

rashel دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

afarin behet
khyli khoshhalm vasat ke khoshhaliiiiii abjiiiiii jonnnn

ماهی خانوم دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

اخه دوستای من یکی با اون یکی مشکل داره اون یکی با یکی دیگه ولی من با هیچ کس مشکل ندارم کسی هم با من مشکل نداره اگه هم مشکلی پیش بیاد سریع حلش میکنم
از اینکه چنین دوست خرمندی دارم واقعا خوشحالم. موفق باشی عزیزم

مرسی گلم من با همه خوبم ولی گاهی وقت ها همین خوب بودم کلی برام دردسر داشته

آبان دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:22 ب.ظ http://aban-4013.jbg.ir

سلام دوست خوبم
من آپمممم یه لطفی کن و یه سری بزن
دوست دارم

ehsas سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام .نیلوفر جان خوبی؟


ایول خیلی قشنگ بود.

____*#########
__*##############
__################
_##################_________*####* #*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______########love u…… ###############
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#

مقداد سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ http://shaperak.blogsky.com

سلام
فارسی ۱ ما هم قطعه میشه فرکانسشو بدی ما هم فیض ببریم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد