خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

جواب یک نظر

سلام دوستای گلم چند روز نبودم جواب خیلی از نظر ها رو ندادم ببخشید اخه دیروز با دختر عموم رفتیم تهران خرید داشت کلا تو این چند روز درگیر بودم

باید راجب نظرات دوست خوبم امیر جان بگم........... 

 که اگه قرار باشه با نگاه کردن به یک برنامه تلوزیون ارزش های زندگی زیر پا لگد مال بشه و یا نظر ها عوض بشه که زندگی اینی نبود که من و تو میدیدیم زندگی و ارزش های ان از بچگی به ما یاد داده شده 

 با ما خو گرفته ما باهاش بزرگ شدیم  نباید ما انسان  اینقدر خودمون رو کوچیک بدونیم و مغزمون رو کم ارزش که بگیم اگه این کانال فارسی 1 را نگاه کنیم از خیلی چیز ها فاصله میگیرم اگه کسی این طوری باشه خودش مشکل داره وگر نه مشکل از برنامه ماهواره نیست خدا بد و خوب را یه جا گذاشته  تو میتونی از این 2 تا داشته باشی یا به یک میزان یا یکی بیشتر یکی دیگر عزیزان من اصلا کسی رو به نگاه کردن به این کانال نه تشویق نمی کنم و ترغیب نمی کنم من نظر خودم را دادم 

 من دختری نیستم که هر روز تو خیابان باشم بچرخم خرید کنم دختری هم نیستم که بخوام هر روز با دوستام بیرون برم پس وقتی بیکارم .....الان تک بچه هستم ......تو خونه اگه حتی بگیم 5 ساعت با مادرم حرف بزنم ................2 ساعت با پدرم ....................1 ساعت هم با دوستام............. هفته ای 3 بار برم باشگاه..............بعضی از روز ها با مامانم بیرونم برم................شاید هم گاهی با دستام بیرون برم.................. بقیه وقت های ازادم رو چکار کنم تلوزیون ایران هم که چیز خاصی نشون نمیده جزء ۲ تا فیلم زیر هشت و فاصله ها که 10 تا 12  که فیلماش رو میبینم 

 و اینکه من کلا ادم تنبلی هستم و حوصله کاری هم ندارم........................................................ پس نتیجه میگیریم: 

 فارسی 1 نگاه کنم خلاف شرع نیست این کانال ها سلیقه ای است ممکنه تو از کانالی خوشت بیاد که من خوشم نیاد و بر عکس..................... پس من و تو حقوق ازادانه داریم که هر چی خواستیم ببینیم نه من میتونم تو رو وادار به کاری کنم نه تو من را  

چون من و تو 2 انسان هستیم که نظر های متفاوتی داریم خدا ما رو این جوری افریده که با هم فرق کنیم اگه غیر از این بود اون وقت نه نظری بود نه انتقادی من کاملا حرفت رو قبول دارم به هر حال تو دوست عزیز یه نظری داری و محترم این نظرت برای من  

 مثلا من اهنگ های محسن چاووشی رو دوست دارم خیلی ها دوست ندارن میگن انگاری نوحه می خونه ولی من دوست دارم چون با احساس می خونه یکی گوگوش دوست داره من دوست ندارم چون به نظرم محتوای خاصی نداره ولی ازش بدم هم نمیاد یکی میبینی کله پاچه دوست داره یکی مثل من دوست نداره  

هر چیزی توی زندگی سلیقه ای هست یکی دوست داره نماز بخونه اخرتش رو داشته باشه یکی اصلا نماز رو دوست نداره حالا من و تو که نماز می خونیم بیایم تحت فشارش بزاریم تا نماز بخونه فکر میکنی بخونه؟ ادم ها ازادن ادم ها فکر دارم دویت دارن کاراشون به سلیقه خودشون باشه.......... 

این حرفم فقط با امین جان نبود با دوستانی بود که وبلاگ من رو مبخونند و فکر میکنند باید همه مثل ان ها فکر کنند 

 اومید وارم دیگه شک و شبه ای برای کسی به جا نمونده باشه که این کانال سلیقه ای هست

مرسی از این که مطلب رو خوندید 

نظر یادتون نره چون دستام درد گرفت تا این رو نوشتم

نظرات 15 + ارسال نظر
موچه کوچولو سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ

نیلوفر چه بخوای چه نخوای کانال خوبی نیست
و باید این رو قبول کنی
برای اینکه بتونی درست در موردش نظر بدی کافیه یکم ازش فاصله بگیری
چند وقت نگاه نکنی بعد ببینی واقعا چطور فیلمایی نشون میده
نمیخوام زیاد حرف بزنم
ولی بدون به شدت بدآموزی داره و جامعه رو داره بی پروا میکنه

عزیزم من میگم هر کی یک نظری داره ما نباید نظر خودمون را به دیگران تحمیل کنیم

این نظر من بید

موچه جان شما که میگی بده چرا خودت نگاه میکنی که می گنی؟
چرا ماهواره دارید اون که از همه بدتره؟

کلک تک خوری حتی تو دیدن فیلم
دیگه اینم یک نظره......................................

مقداد سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 ب.ظ http://shaperak.blogsky.com

نیلوفر
مطلبتو خوندم بد نبود. راستشو بخوای من زیاد فارسی ۱ نگاه نکردم .. من با این نظرت موافقم که هرکسی تو فکر کردن آزاده و نظرش محترمه و به نظر من تحمیل کردن نظرت به کسی جواب معکوس میده اینو مطمئن باش.. متاسفانه یا خوشبختانه من زیاد ماهواره نگاه نمی کنم و زیادم از برنامه های ایران خوشم نمیاد مگر در موارد خاص مثلا همین تابستون..

ممنون از نظر خیلی خوبت که هم به من احترام گذاشتی هم نظر خودت رو دادی
من هم مثل تو هستم زیاد ایران رو نمی بینم مگر تو تابستان یا ماه رمضون

سحر سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:11 ب.ظ http://saharri.blogsky.com

من هم با تو موافقم

و به نظرم خوب بودن یا بد بودن یک کانال و یک برنامه کاملا سلیقه ایه و خدا و شکر که ما آدمها نظرات و سلیقه های متفاوتی داریم و گرنه هرگز هیچ کجا هیچ تنوعی بوجود نمیومد.

مرسی از نظر بسیار گرم صمیمانت
خدا این سلیقه رو بی حکمت نذاشته

موچه کوچولو سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:01 ب.ظ

نیلوفر خیلی وقته نمیبینم
از همون موقع که مشکل براش به وجود اومد
الانم نداریم شکر خدا
دو بار فرکانسش رو به بابا دادم بلکه دوست دارن و ببینن
ولی الان دیگه پیداش هم نکردم که بدم
من نصیحتت نمیکنم نیلوفر
نظر خودم رو میگم و اینکه چیزی رو میبینم که تو جامعه داره اتفاق میافته
نگاه کن اشکالی نداره ولی سعی کن تاثیرپذیری نداشته باشی نسبت به فیلماش

موچه جونم ادم میتونه بد تر از این فیلم ها را ببینه روش تاثیر نزاره
بعضی ها هم هستن بی جنبه روشون تاثیر میزاره

فرشید سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ http://69i.blogfa.com

اینی که شما میگی درست ولی مطمئنا در بلند مدت تاثیر گذار خواهد بود!

ایشالا که نمیزاره

تلنگر سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:09 ب.ظ http://talangor86.blogsky.com

سلام
نمی خوام نصیحت کنم.چون ازم خواستین نظرمو میگم.
درسته که سلیقه ها باهم فرغ داره ولی ارزش های فطری ثابته و براهمه یه جوره. اگه دوستان میگن برنامه های فارسی۱ بدآموزی داره اینو از رو سلیقه شون نگفتن. شنما که اهل نماز و دین داری هستین باید بتونین اینو درک کنین.
موفق باشید.

مرسی که نصیحت نکردی
من اولش هم گفتم هر کی یه نظری داره
به نظره من خوبه
به نظره شما و دوستان بده
هر ۲ تاش محترمه

مقداد سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:42 ب.ظ http://shaperak.blogsky.com

آره، اینطوریاس. واسه مطلب بالا نظرخواهی رو مسدود کردی!خیلی زرنگی!

rashel سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ

eyyyy vallllll abjiii jonammmm khyli ziba neveshteh vbodiiii
man ke tahseth tasirrr gharar gherfatm

مرسی خواهر گلم
خودت زیبایی که نوشته هامو زیبا میبینی

نینا سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ http://ninna.blogsky.com

سیلام نیلوفر خانومی
شرمنده نشد زودتر سر بزنم ها. یعنی یه سری اومدم اما اونقدر عجله ای بود که نشد کامنت بزارم و درست بخونم

منم فارسی وان و این ها رو نیگا نمیکنم. ترجیح میدم نت گردی کنم. تو فیلم های تی وی هم فعلا فقط فاصله ها میبینم که اونم اگه سیاوش خیرابی توش نبود نمیدیدم
بالاخره هرکسی نظری داره. بعضیام میگن تو فاصله ها میخوان فقط عقایدشونو بکنن تو کله مردم ولی به نظر من یه موضوع خیلی جالبه دومس دارم

خوچال شدم از اشناییت عزیز

فاصله ها یعنی کلاه برداری
یعنی کلاه گذاشتن


اصلا فیلم درستی نیست

منم خوشحال شدم گلم

ماهی خانوم چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ http://mahinameh.blogsky.com


هرچند منم عقیده دارم فیلماش خیلی ضایعه مخصوصا برای نوجوانها که قبح خیلی چیزا رو از بین برده براشون اما در نظر دهی کاملا بهت حق میدم. تو آزادی از امکاناتی که داری اونجوری که عقل و قوه ی تشخیص خودت می گه استفاده کنی خانومی.
شاد باشی یه دنیا

مرسی که حق رو بهم دادی

ممنون

komiser چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام نیلو جون خودم
منم پرسیدم از یکی تو دانشگامون گفت کانال جالبی نیست فیلماشم خوب نیست اما یه سئوال
آیا کسی اگه بخواد حتی بدون ماهواره نمیتونه بره سراغ فیلمای خفن یا کارای ناپسند ؟
به نظر من آداما خودشون باید انتخاب کنن اما نود در صدقبول دارم که در آینده وقتی به یه جاهای خاصی میرسن همینا یعنی همین فیلما که میبینن براشون میشه مایه عذاب چون ذهن یا همون ضمیر نا خوداگاه تکرارشون میکنه و باعث یه حس انزجار میشه اینم من نمیگم روانشناسا میگن
اما خوب آداما مختارن و این نکته هم صد در صد نیست
تو هم ببین روی خودت چه تاثیری داره و بعد خودت با خودت کنار بیا که خوبه یا نه هیچ کس نمیتونه به کسی بگه این خوبه این بده الا خود آدم
وای چقد حرف زدم ببخشید نیلو جون

گلم حرفات خیلی خوب بود
واقعا کومیسر راست میگه فکر کنید.................

نگینی با دامنی حریر چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ق.ظ

به به به...! به افتخارشووووون
باهات ۱۰۰٪ موافقم! خیلی زیاد
به نظر من هم هرکس نظر خودش داره...من خودم نظر دیگران رو هم میشنوم اما هیچوقت نمیتونم برم زیر بار حرف زوووور و بی منطق!
نیلووووفر جووونم خوبه که خودت هستی!
از این اخلاقت خوشم میاد!!!
زندگی هرکس به خودش مربوطه!!
قابل توجه بعضیها که حتی به کانال های مورد علاقه ی آدم هم گیر میدن
بیخیال عزیزم!
راستی! منم از کله پاچه متنفرم
اه اه اه

مرسی که باهام موافقی
منم این پست رو نوشتم نگین جان چون نمی تونم ببینم میگن رو سلیقت پا بزار بگو حرف ما درسته

امیر چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ق.ظ http://adamian.blogfa.com

سلام دوست گرامم نیلوفر خانم
از اینکه دید مثبتی به دمی داری خوشحالم چرا که تو از بعد تکوینی انسان صحبت میکنی نه از بعد تشریعی . فراموش نکن که انسان دارای دو بعد تکوینی و تشریعی است . پس آگاه باش که در بعد تشریعی انسان بیشتر به حواس پنجگانه و نفس اماره خویش وابسته است تا به نفس تکوینی خویش اصولا هبوط انسان به همین خاطر صورت گرفت که به تکامل برسد و لیاقت خلیفه الهی را بیابد اگر انسان با دیدن و تکرار تحت تأثیر و آموزش قرار نمیگرفت آنگاه دیگر انسان دارای بعد تشریعی نبود .از طرفی میتوان گفت انسانی تحت تآثیر قرار نمیگیرد که دارای زیر بنای فکری و عقیدتی محکمی باشد یعنی در واقع به حق الیقین رسیده باشد در آن صورت ممکن است که این مسئل در وی تأثیر نگذارد لذا بدان و آگاه باش که اگر از بستر مناسب عقیدتی برخوردار نباشی قطعا تحت تاثیر قرار گرفته و الینه خواهی شد همانطور که بسیازی از طرفداران جنبش سبز اینگون شدند . و میبینیم که آنها چگونه جذب خران دجالی شدند که دنیایی پر طمطراق را برایشان به ارمغان آورده و آنها را از خویشتن خویش بیگانه ساختند و حالا آنها چون جوانهای همو سکچوال اروپایی موهای خود را چون خروس درست کرده و معنا و مفهوم آنرا نیز نمیدانند و وقتی از آنها میپرسی این ناهمگونی و هرج و مرج در طاهرت چیست ندا سر میدهد که فاشن است

از نوشته ات خیلی خوشم اومد امیر جان ادمی موجودیه که حتی اگه راه درست و غلط رو جلوش بزارن بگن راه درست رو برو نمیره تا خودش راه غلط رو نره سرش به سنگ نخوره نمیفهمه هیچی رو

آبان چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:28 ب.ظ http://aban-4013.jbg.ir

سلام
راستش من فارسی 1 رو بیشتر از دو بار نگاه نکردم و تو این دو بار چیز بدی هم ندیدم
راحت بگم این کانال برای سرگرم شدن و تفریح خیلی هم خوبه
اون کسی هم که گفته خوب نیست به نظر من باید دیگه این افکار کهنه رو باید دور بندازه
راستی آپممم
شاد باشی

مرسی با هام موافق هستی
منم میگم واسه سرگرمی نمی گم که همه بشینن ازش نوت برداری کنند بعد حفظ کنند بعد تکرار

مرسی از نظر زیبات

تلنگر چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ http://talangor86.blogsky.com

باهاتون موافق نیستم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد