خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

دل تنگی

دلم برای تمام ادم های ساده تنگ است

دلم برای اسمان پراز ستاره ...

پر از ستاره چشمک زن

پر از دعا تنگ است

دلم می خواد داد بزنم

فریاد بزنم

بگم خدا.....

خدایا.........

خدایا.........

دلم برات تنگ شده کجایی؟

ان گاه است که خدا پاسخ دهد

فرزندم.....فرزندم.......

من همین جام...نگاه کن میبینی

من با چشم هایی  هراسان

به هرسو می نگرم

اه راست میگفت او همین جا بود

ان گاه بود که خود را در اختیار

باد نهادم تا باد موهایم را نوازش کند 

و صورتم را با اب زلال تر از اشک

چشم عاشق بشویم

وجرئه ای از اب بنوشم

و ان گاه است که بگویم

خدایا شکرت....

ودگر هیچ..............................

نظرات 1 + ارسال نظر
komiser جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

شعر خیلی قشنگیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد