خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

حرف ها خبر ها

سلام سلام خوبید شما؟ من هم خوبم خدا را شکر 

یه چند روز نیومدم اخه در گیر وصل کردن این ADSL بودم قبض تلفن خونه هم اومد بود واییی خیلی زیاد چون من همش با هوشمند میومدم  نت الان دیگه نمیام با هوشمند ...این رو بیخیال 

 راستی فیلم های تفلزیون چطورن من که هیچکدوم رو نرسیدم ببینم دوست داشتم فیلم شبکه 5 را ببینم اخه بازیگراش خوبن 

راستی امروز تو آرایشگاه بودم واسه ناخن هام یه خانومه اومد گفت علی دایی مرده همه فک ها باز موند که این چی می گه گفت: علی دایی تو اتوبان قم با ماشینش تصادف کرده مرده 

من گفتم: شایعه است من که باور نمی کنم 

یکی گفت: الاهی 

 یکی گفت :بیچاره زنش 

یکی گفت:..... از این حرف ها دیگه بهد یه نیم ساعت همون زن برگشت گفت خواهرم زنگ زده می گه اخبار که چیزی نگفته من نمی دونم چرا مردم اینقدر شایعه درست می کنند مریض هسته بیدند انگاری 

 

راستییی ... راستتیییی اخر این هفته میریم مسافرت انتالیا ترکیه جای همتون رو خالی می کنم دوستام که می گن رفتی لب دریا یادی از ما بکن یکی می گه واسم دوست دختر بیار یکی می گه کادو بیار ایشالا رفتم واسه همه اب میارم چون ببهتر از این اون جا چیزی نیست  هه هه هه هه 

ادم بره اون جا لب اب دراز بکشه به هیچی فکر نکنه حموم افتاب بگیره خدایی رفتم یه چند تا عکس توپول میگیرم میزارم تو وبلاگ خیلی وقت بود دلم می خواست یه سفر درست و حصابی غیر از ایران برم حالا که جور شده خوشحالم   

به خواهر گلم راشل جان هم سلام می کنم بابا ما مخلصیم مواظبت را برای بچه بغل کن 

دیگه حرفی ندارم بابت این همه نظرات قشنگ قشنگ هم ممنونم 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سرسپرده شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ http://www.takdel.blogsky.com

سلااااااااااااااااام آآآآآآآآآآآآآآآآآآجیییییی جووووونم.۰۰۰۰
خوبیییییی جیگرممممممممم؟؟؟؟؟
بابا خوش بگذره
مرسیییییییی که سر زدی
قربووووووووووووووووونت برم....
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپممممممممممم دوس داشتی بیاااااااااا........
بوووووووووووس

مرسی گلم
وظیفم بود
اومدممم

komiser شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:19 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام خانمی
خوش بگذره اونجا وقتی اومدی زودی آپ کن دل ما برات تنگ میشه

موچه کوچولو شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com/

ای دی اس ال هم شده یه دردسر نیلوفر
باور کن

rashel یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ق.ظ

elahiiiii man doreh in khareh golam beghardam

omid varam ke behet khosh beghzarehhhhhh

tamitoniiii ha chesh cheroniiii kon

مقداد یکشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ http://shaperak.blogsky.com

خوشا به حالت ..
واسه ما هم دعا کن که یه روزی قسمت ما هم بشه یه خارج بریم
راستی سوغاتی یادت نره واسه من نخود کشمش بیار

سینا دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:34 ب.ظ http://friend10.blogfa.com

منم میخوام

سعید سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ق.ظ http://www.arameshtoofaney.blogfa.com/

سلام
وای وای وای لب ساحل آنتالیا دراز کشیدن و برنزه شدن و... این همه نامحرم و ... آخ ببخشید حواسم نبود قسمت خواهران حتما از برادران جداس بابا چقد من خنگم

حتما همین جوریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد