خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

اتنخاب فیلم

سلام 

 

یه چند روز پیش با خواهر زاده گرامی رفتیم فیلم(دختر ادم پسر حوا)  

 

را دیدم بسی حالمان بد شد از بس این فیلم یخ بود 

 

 خواهر زاده ام هی می گفت خاله میشه من برم بیرون منم هی می گفتم نه بشین سر جات مگه خون تو رنگین تر بقیه ادم ها ست که این جا هستن  ولی دیدم منم داره حوصله ام از این فیلم  سر میره موبایلم رو در اوردم که دختر خواهرم که اسمش سارا برگشت گفت چیه مگه خون تو رنگین تر از بقیه است فیلمت رو نگاه کن 

خنده ام گرفته بود  هه هه هه هه   از دست این دختر 

 

 اخه اصلا خنده دار نبود ولی مردم توی سالن الکی می خندیدن  

هی بیچاره غر می زد که تقصیر تو شد اومدیم این فیلم طبقه دیگه فیلمش بهتر بود ( بیچاره راست می گفت از این ۳ طبقه فیلم رفتیم این اخه اینم شد فیلم

اصلا من شانس ندارم هر وقت به دوستام می گم بیایم بریم فیلم ببینیم ....فلان فیلم خوبه همه میان یعد که تموم میشه فوشم میدن من بیچاره می خوام بچه ها جمع باشن در عوض................  می گن

که خاک بر سرت با این فیلم انتخاب کردنت 

 

به طور مثال سال سوم دبیرستان بودیم با دوستام ندا بعد از کلی اثرار که بیاد با هم بریم فیلم خون بازی      رو ببینیم تازه کلاس مدرسه هم پیچوندیم گفتیم تقویتی ساعت ۳ رو میریم تا  راضی شد اومد وقتی فیلم تموم شد می دونید چی گفت  

 

گفت: نیلوفر خدا رحمت کرد الان تو خیابونیم وگر نه یه دل سیر می زدمت با این فیلمت سینما خیابان یکم بود مدرسه ام خیابان هشتم از خیبان ۱ تا ۸ فوش خوردام  بعد ندا به فیلم خون بازی می گفت ک.و.ن بازی

ولی خدایی می خندیدم اون اعصبانی بود  

 

مثال بعدی بر می گرده به پارسال ترم ۵ بودم با چندتا از پسر و دختر های دانشگاه رفتیم سینما اونم بازم به نظر من فیلم یعنی خوبی بود به نام ( هر شب تنهایی) 

که خدایی حالم بهم خورد یعنی ۳ تا از بچه ها وسطش خداحافظی کردن رفتن من ولی خیلی خجالت کشیدم 

 

 

فیلم محاکمه در خیابان هم رفتم با یکی از دوستام دیدم اونم فیلم بدی از اب در اومد 

 

ولی فیلم های خوبم با دوستام رفتم یعنی فیلم (ال) (لیلی مجنون) ............ 

 

فیلم سوپر استارم رفتیم با دوستام اونم بهم کلی حرف زدن که این چی بود ما رو اوردی  

 

اخه یعنی من زیاد مجله می خونم اطلاعاتم بیشتر ولی همیشه گند می زنم 

 

فیلم ۷ دقیقه تا پاییزم که هم دو تا خواهر زاده هامو بردام بی چاره ها تا ته فیلم گریه کردن 

کلا من نباید فیلم معرفی کنم 

 

با مامانم هم فیلم درباره الی رو که رفتم مامانم خوشش نیومد ولی خودم ۳ بار رفتم سینما دیدمش به کوری چشم اون های که می گن فیلم های که من انتخاب می کنم بده

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ http://boudan.blogsky.com/

متاسفانه شعور بصری مردممون رو خیلی بد تربیت کردن.
یه فیلم مزخرف و سطحی می ره رو پره یه عالمه فروش.
یه فیلم ناب و پر محتوا میاد میزنن تو ذوق هرکی دست اندر کارش بوده که بفهمه باید فیلم زرد و مزخرف بسازه . . .

به خدا حرفت رو قبول دارم گاهی وقت ها یه فیلم خیلی خوبه ولی استقبال ازش کم ولی یه فیلم مثل خراجی ها مسخره است استقبال میشه مثل چی

مهشاد دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.mahshad1374.blogfa.com

نیلوفر جون خوب شد نرفتی فیلم افراطی هارو ببینی خیلی بی مزه بود

خوب شد گفتی می خواستم برم

موچه کوچولو دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com/

تا تو باشی بی اطلاع ما سینما نری

چشم دفعه بعدی به شما هم می گم

نگینی با دامنی حریر دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

نییییلوووییی من که گفتم پسر آدم دختر حوا چرت و پرته
واقعا هم که مردم الکی میخندن به هیچی
ولی تیتراژشو دوست داشتم

اره به خدا فقط تیتراژش فقط خوب بود

مقداد دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ http://shaperak.blogsky.com

ولی با نظرت راجع به اخراجی ها مخالفم. بیشترش همه واقعیات جنگ بود، باور کن
ولی سلیقتم زیاد خوب نیست تو انتخاب فیلم ها

چه کار کنم دیگه سلیقه ام یکم گنده

komiser سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ق.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام
مث اینکه خیلی اهل سینمایی من که میزارم بیاد سی دییش بعد دوستام ببینن اگه خوب بود برای منم میارن منم میبینم
اینطوری به نظرم بیتره

دلم نمیاد بزارم سیدیشو بخرم اخه تو سینما فازش بهتره

نیلوفر سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ق.ظ http://Nilo0ofar.mihanblog.com

عجب!! خوب شد ما نرفتیم ببینمیش پس! (دختر آدم پسر حوا رو میگم!!!)
ای بابا خب سلیقه ها فرق میکنه دیگه! شاید یکی از یه فیلم حالش به هم بخوره یکی دیگه کلی باهاش حال کنه!
من خودم شخصاً از بازیهای درباره الی خیلی خوشم اومد اما این بدون موضوع و یکدست بودنش حوصله ام رو سر برد!!!
خب از این به بعد سینما رفتنی بذار دوستات انتخاب کنن چه فیلمی اونوقت اگه خوب نبود تو فحششون بده!!!!!!

اره به خدا می زارم خودشون انخاب کنند

سحر سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://saharri.blogsky.com

نظرم درباه فیلم هایی که گفتی:
درباره الی بی نظیر بود به نظرم.
سوپر استار اگرچه فیلم فارسی بود دوسش داشتم(نه که فکر کنی چون عاشق شهاب حسینی بودمااااا)...
خون بازی بی خود بود. کلا از باران کوثری خوشم نمیاد...
دختر آدم رو هم هست یگیر داده بریم..
بذار برم ببینم نظر فیلم دیدنمون چقدر شبیه همه...

چشم اونم می گیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد