خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

این روزها

این روز ها اسمون  هم انگار دوست نداره پاییز رو نشون بده قایمش کرده

تو بغلش انگاری جزئی از وجودش شده دوست نداره نشونش بده میترسه

میترسه زمستون بعد از چند ماه بیاد ازش بگیرتش خودش رو جاش بزاره 

دلم برای همه تنگ شده بود دلم برای نوشته های تک تک تون تنگ شده بود خیلی خسته ام همش یا دانشگاه هستم یا اموزشگاه زبان خیلی سخته اصلا خونه نیستم یه جمعه هستم که الان پیشتونم چند روز پیش رفتم پیش یه فالگیر فال ورق گرفتم خیلی جالب بود چیزه بدی نگفت همش چیز های خوب گفت دلم می خواد بعضی از حرفاش واقعیت داشته باشه ولی میدونم که همش دروغه فال زیاد گرفتم اینم مثل همشون دروغ حتما نمی دونم ولی اگه چیزی از فال در اینده درست در بیاد بهتون میگم ادم نمیدونه شاید یکی از حرفاش درست در بیاد

 ( تروخدا نظر ندید که فال گرفتن  کاره بدیه بچه بازیه واسه سرگرمی رفتم  میدونم هم واقعیت نیست پس نمی خواد چیزی بگید همه رو میدونم مرسی)

گفتم انگاری خیلی غمگین همش دارم مینویسم یکم شادش کنم

چند روز پیش بعد از کلاس شیمی رفتیم با دوستم کافی شاپ آنان  تا حالا این جا نرفته بودیم رفتیم ببینیم چه مدلیه خیلی با کلاس بود و خیلی قشنگ بود به سبک  کافه های خارجی بود ولی خوب تونسته بود شبیه اون ها بکنه خوشم اومد (2 تا عکس ازش تو ادامه مطلب هست که یواشکی گرفتم)

از یه پسره تو دانشگاه خوشم اومد متولد 70 اگه  ف.ا.ر.س.ی 1  میبینید باید بگم شبیه اون پسر کره ای است که تو فیلم باران دروغ که یکم عقب اوفتاده است شبیه اش نیست یعنی میشه گفت پسره قیافه اش خنگ میزنه منم بهش میگم هیون و اخه اون پسره هم تو فیلم کره  ای خنگه (حالا نمیدونم فهمیدید چی گفتم یا نه)

اینم از این ....

 امروز هم میخوام برم فیلم {بعد از ظهر سگی سگی} رو ببینم اومید وارم قشنگ باشه اخه اخرین فیلمی که دیدم{ از ما بهترون بود} که زیاد قشنگ نبود  

تا یادم نرفته سریال قهوه تلخم هم بگیرید نگاه کنید خیلی قشنگه

یه اهنگ دیگه از البوم رضا یزدانی رو اینجا نوشتم دوستش ندارید نخونید وقتتون گرفته میشه 

اینم اهنگ داغ

تا کی دل من چشم به در داشته باشد

ای کاش کسی از تو خبر داشته باشد

ان باد که اغشته به بوی نفس توست

از کوچه ی ما کاش گذر داشته باشد

هر هفته سر خاک تو می ایم اما

این خاک اگر قرص قمر داشته باشد

این کیست که خوابیده به جای تو

در این خاک از تو خبری چند مگر

 داشته باشد........... 

 

این ۲ تا تابلو تو اتاقم هستن دوستشون دارم دوست داشتم شما هم ببینید 



این عکس اولی عکس کافی شاپ انان ادرسش هم {کرج-گوهردشت-فاز۲-رستاخیز-خیابان دهم شرقی} پیدا نکردید بپرسید راهنمایتون میکنند  

 

 

 

 

اینم عکس هیون و  البته عکس بازیگره فیلم میزارم واسه کسایی که فیلم باران دروغ ندیدن عکس پسره که تو دانشگاه رو که ندارم .......

  

  

البته این خیلی خوشگل تر از اونیه که تو دانشگاه من دیدم 

 

....... 

نظرات 20 + ارسال نظر
مهسا جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.mahsa.cz.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

کد موزیک
آهنگ جدید و بسیار زیبای منو دل هر دومون مردیم
با صدای مجید خراطها و بابک غفاری و امیر منتظری

saman جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام دوست گلم . وبلاگت عالیه
اگه مایل هستی منو با
عنوان:
# POWER ELECTRIC ENGINEERING#
http://samanmahboobian.blogfa.com
لینک کن و خبرم کن لینکت کنم
منتظرم

[بوسه][گل][قلب]

ما جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.khatokhial.blogfa.com

سلاااام نیلو جان!!!

خوبی خانومی؟!!

ممنون از حضورت عزیزم
راستی نیلو این آلبوم رضا یزدانی تو اینترنت داره خرید و فروش مجازی می شه هاااااا!!!!
این کار خیلی خلافه ..بیچاره رضا یزدانی ..این همه تلاش می کنه که آلبوم بسازه ..بعد یه عده میرن الکی تو سایتاشون این آلبوم و رایگان می زنن...!!
خیلی کار خوبی میکنی که شعراشو می نویسسی گلم..
آفرین

با فالگیریم موافقم ...

سلام گلم
خیلی کاره بدی میکنند بیچاره کلی رنج کشیده تا البوم داده بیرون
مرسی که موافقی

توهم جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.negahhhh.blogfa.com

چه توصیف زیبایی از پاییز و آسمون!
پاییز و دوست دارم!
پاییز زیباست!
اینقدر زیبا که خیلی ها حسودیشون میشه...

پاییز اری همان رنگین کمان هزار رنگ است
که هر روز برای خدا رنگ می بازد

شناسنامه من یک دروغ تکراریست جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://yek3tare.blogfa.com

سلام عزیز
خوبی؟
ما هم یه روزگاری واسه خنده فال می گرفتیم
بازم یه روزگاری زیاد کافی شاپ می رفتیم
البته همین ۲روز پیش رفتم
اما خب حال و هوام فرق کرده

مانا باشی و همیشه شاد

سلام گلم خوشحالم باعث شد نوشته هام یاد گذشته بیوفتی

مریم جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ http://maryamiiijoon.blogfa.com

زیبا بود

موفق و شاد باشی

به ما هم یک سر بزن
منتظرتیم[گل]

مرسی
چشم

مهرداد جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ http://boudan.blogsky.com

حال نمیشه از فال گرفتن هم یه چیزی بگیم؟ مگه ما دل نداریم و نمی تونیم واسه سرگرمی از فال بگیم؟
شاید از ما بهترون باعث شده سراغ فالگیر بری٬ از ما بهترون فضای متفاوتی از فیلم های مرسوم سینما داشت که دنبال چند لحظه خندوندن صرف هستند٬ قبل از دیدن فیلم حتما گذاری به نوعش بزن اگه فیلم باب دلت بود نگاه کن و فیلم های مفهوم گرایی مثل از ما بهترون رو حتما بعد از دیدن چندتا نقد موافق و چندتا نقد مخالفش رو از تو وب بخون.
حالا برا اینکه این فضای فال خیلی اذیتت هم نکنه یهو(ن) ۷۰ درجه می چرخیم و فارسی رو یکم تغییر ادبیات می دیم تا بگیم که فضای تازه ای از کافه هم گاهی مثل یه فضای تازه ی سینمایی برا برخی سلیقه ها جذابیت داره شاید اگه کرج بودم یه سر می رفتم تا سگ دونده ی لحظه ها رو تو گرمای ظهر خاموش و سرد کنم با تلخی یه قهوه یا وقتی از شنیدن رضایت حاصل از یه آهنگ گویای یزدان.
حالگیر ن. ۱ : اشتباه املایی نیست واقعا این حالگیر هست به معنای حال گیرنده نه فالگیر.
حالگیر ن. ۲ : تابلو های رو دیوار خیلی قشنگن و به صاحبشون نمی آد که اهل کارایی مثل ف ا ل باشه.
پاییزت غرق عاشقانه های ناب باشه و میون لحظه های پر هفته سرشاری از شادی و نشاط همه دم مهمونت.

نه از ما بهترون نشد من کلا فال زیاد میگیرم
فیلمش هم خوب بود ولی نتونسته بود ۲ ساعت هیجان به ببینده بده
من همه نوع فیلمی رو نگاه میکنم چون واسم هنر مهم
کافی شاب اخره استراحت با اون محیط تاریکش و بوی سیگار ادم احساس خوبی میکنه
ممنون که از تابلو ها خوشتون اومده من تابلو زیاد دارم تو اتاقم اخه به تابلو های معنی دار علاقه دارم

موچه کوچولو جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com/

فال گرفتن کاره بدیه بچه بازیه
تو هم یا کافی شاپی یا سینما
خسته نمیشی

تفریح من این چیز ها است خسته نمیشم

نـ ــ ــگـ ـــ ـیـــ ــ ــن شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.patty.blogsky.com

من عاشق فالمخیلی باحاله+بامزه+دوست داشتنی !!
نیلو چه نظر خوشگلی برام گذاشتی...
بازم بیا

مرسی که مثل من فال رو دوست داری
خواهش میکنم
من همیشه میام

خانم هویج شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 ق.ظ http://hawijfamily.danagig.ir

سلام
حسابی فعالی و سرت گرمه. خیلی خوبه. درس و دانشگاه و زبان و همه ش عالیه.
عاشق اون قاب دست چپیه که زدی به دیوارت شدم. خیلی نازه

سلام
مرسی اره خوبه اما یکم خسته کننده است
قابلت رو نداره

ماه کوچک شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:15 ق.ظ http://littlemoon.mihanblog.com

سلام دوست من...
چه تابلوهای خوشملی... کی گفته که فال گرفتن مسخره است ... من خودم فال می گیرم و صدی نودش اتفاق می افته... گاهی اوقات خوبه... گاهی اوقات هم خوب نیست....

سلام
مرسی....اره کاره با مزه ای بید....اومید وارم واسه منم درست در بیاد

نیلوفر شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:52 ق.ظ http://Nilo0ofar.mihanblog.com

تابلو های تو اتاقت چثدر خوشگله!!!
ولی من فقط یه بار تو عمرم فال ورق گرفتم و درست در اومد!!!
کافی شاژه چقدر شلوغ پلوغ بود!!!

مرسی قابلت رو نداره
ایشالا واسه منم درست گفته باشه
اره خیلی شلوغ بوددد

وهم شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ http://sureie-tamasha.blogfa.com

هر هفته سر خاک تو می ایم اما

این خاک اگر قرص قمر داشته باشد


سلام خانومی...
ممنون که اومدی.... نوشته هاتو خوندم...
نمیدونم یه حسی توی وبت هست که دوستش دارم
پس بازم میام...
بازم بیا پیشم..
(وهم!!)

ان روز که میبستی بار سفرت را
گفتی به پدر هر که هنر داشته باشد
باید برود هر چه شود ....


چشم من میام

هستی شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.delhayeasemooni.blogfa.com

آره منم به شدت گرفتارم ... دقیقا گرفتار دانشگاه و موسسه زبان
تازه جدیدا میخوام حرکتایی بزنم کاراییم بکنم
کااااااااااااار ... تا ببینیم چه میشه و چی پیش میاد؟
اینقدر منتظر بارووووووووووووونم
کاش زودتر بباره آسمون
راس میگی انگاری قایمش کرده پاییزو
چه حالی میده وقتی زیر بارون راه میری و بعدم پناه سرتاپای خیستو میکنی کافه
کافه های جدید
چقدر شبیهیم
اوخی نازی نیلو جوووووووووووون
منم دلم واسه این ساده نوشتنات کلی تنگ شده بود جوجو
حالا باز خوبه تو آپ می کنی
من که لج کردمو هرچی میگن آدم نمی شم و.اسه رضای خدا یه آپی کنم

نیلوووووووووووووو
عاشق این شکلکای پستاتمفوق العادن
واقعا فیت فیت حرفاتن
آدم انگار خودتو حس میکنه
تازه تابلواتم کلی نازن
شبیه تابلوای تو کافه های فرانسویه
منم یه بار یه کافه رفتم با دوستم جدید بود واسم
خیلیم ساده و دنج بود
با میز صندلیای ... خودت میدونی دیگه
سقف کوتاه ریزه میزه
اسمش کافه کنجه
دقیقا آدم یاد فرانسه میفتاد
انگار سعی کرده بود به سبک اروپایی بخصوص فرانسه بسازتش

ایشالا کار گیرت میاد
منم چند روزه تو فکر بارونم
من و تو خیلی شبیه هم هستیم

هستی شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.delhayeasemooni.blogfa.com

خوش به حالت که ح۰وصله ی سینما داری
من بعضی جاها پایه میخواستم از بین دوستام
اما جدیدا انقدر از دستشون ناراحتم هی ناز میکنن نمیان دیگه تنهایی واسه خودم همه جا میرم
خیلی وقته عادت کردم تنهایی با یه سری سرگرمیای دائمی مثه کافه و پارک لاله و کاجستون پایین دانشگاهو و بوفه هاش سر کنم
گاهی وقتا حس بدی داره انگار از سر لجبازیه
اما انگار اگه واسه خودم این تفریحا رم نکنم هیچی دیگه دق میکنم
خدا نکنه البته
هر وقت آپ کردم بت میگم
اما یه چیزی
من یه وب جدید زدم به دوستای قدیمی و ... آدرسشو ندادم
تازه زدم
اگه دوس داشتی اونجا برو
اونجارو بعد از این همه سکوتم زدم
کلی چیز رو دلم مونده بود
یه شب که پیش بابام رفتم کنار پنجره اتاقش درباره ی وبلاگش به ذهنم رسید
کلی خالی شدم دوس داشتی برو
www.ghontures.blogfa.com
تازه دیگه با اسم خودم زدمش
نه هستی

یا علی

وبت رو اومدم خیلی قشنگ بود و عالی

هستی شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://ghontures.blogfa.com

مچکرم ...
هوووووووووووووووووووووورا
کلی خوشال شدم کلی از حرفای تورم زدم
هروقت تو هرکدوم آپ کردم خبرت میکنم
فکر نمی کردم خوشت بیاد
والا زودتر ندا میدادم

ایشالا بارون بباره
از آسمون
نه از دلامون ... مگه نه؟
خدا نکنه
خدا کنه آسمون بباره فقط

یا علی

مرسی گلممممممم

مرسی که خبرم میکنی
ایشالا بارون فقط از اسمون

هستی شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:24 ب.ظ http://ghontures.blogfa.com

خیلیا بم میگن پیله دور خودم پیچیدم
میگن این تنهایی خوب نیست
اما درباره ی وبلاگمو که خوندی؟
یه جورهای قشنگی جانم درد میگیرد
یکجورهایی که .......................
.......................................
موفق باشی نیلو جوووووووووووووووون

اره گلم خوندم زیبا بود مثل خودت

ماهی خانوم شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

پاشو بیا دعوتت کردم بازی وبلاگی!

قربونت برم مرسی دعوتم کردی

مقداد یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ http://shaperak.blogsky.com

پاییز اری همان رنگین کمان هزار رنگ است
که هر روز برای خدا رنگ می بازد - خیلی قشنگ بود -
منم دوس داشتم سرم همیشه گرم باشه، هیچ وقت بیکار نباشم ولی بنا به دلایلی نشده. منم زمانی که با دوستای قدیمیم خوابگاه بودیم فال ورق میگرفتیم البت واسه سرگرمی من اینجا خودکفا هستم زیاد کافه نمیرم
آپم..

سایق سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.sayeghtanha.blogfa.com

سلام دوست عزیز
امیدوارم خوب باشی
میخواستم بگم تابلوهات خیلی قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد