خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

جریان شمال

 سلامممم دیشب ماهوارمون درست شد و من هنوز زند ام خیلی خیلی خوشحالم خودم دونه به دونه  به سلیقه خودم کانال ها را چیدم امروز صبح پای میز صبحانه که بودیم بابام گفت حالا که ترم تابستونه نداری بیاین بریم شمال  بیچاره داشت یه جئری می گفت که مامانم دلش بسوزه وااااااای  اگه بریم چقدر خوب میشه ولی مامانم نگاهش نگاهی بود که می گفت نه من نمی دونم واسه چی نه؟ کاشکی مامان من تو خونه حرف اخر را نمی زد اخه مگه من چه گناهی کرده ام می خوام برم شمال.......خسته شدم از بس فیلم نگاه کردم و خوردمدوست دارم برم شمال می خوام برم دریا کنار دریا کنار قشنگه می خوام برم تو جنگل ها یکم هوا بخورم اگه بریم که خیلی خوب می شه ولی بی خیال

نظرات 6 + ارسال نظر
موچه جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ

مامان من هر وقت حرف شمال میشه میگه
بیام اونجا چی کار؟ بشورم بمالم تمیز کنم؟!
خوب همین جا راحتتر میتونم این کار روبکنم

برعکس تو من از ماهواره متنفرم
اگه افسانه افسونگر نبود تا الان کنار میذاشتم :دی

دقیقا همه مامان ها همین را میگن
راستی الهییی منم افسانه افسونگر نگاه می کنم هر دفه باهاش کلی اشک میریزم

موچه جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ق.ظ

آخی
چرا گریه میکنی خوب
من دلم برا ییانگ میسوزه
بیچاره شانس نداره:((

این ییانگ هم خیلی بد بخته عین یانگوم می مونه

ماهی خانوم جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام عزیزم
ناراحت نباش شاید مامانتم یه هوایی به افکارش خورد نظرش عوض شد! ایشالا که میرین شمال صفا
راستی زیاد هم نخور پای تی وی یهو تپل میشی خدا نکرده ها!
شاد باشی یه دنیا

ماهی جونم دست رو دلم نزار واسه خوردن که ۳ هفته اس پفک نخوردم اخه مامانم ممنوع کرده خوردنشو من هم دارم هر روز تو دلم اشک میریزم :-(

komiser جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام چه وب بامزه ای داری
امیدوارم زودتر ترمات تموم بشه اونم با درجه ممتاز

اقای کومیسر تا میام یه درس پاس کنیم یکی ما را میندازه دست این امریکایی ها تو کاره شما که پلیسی یه کاری بکن.

komiser شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

عزیز دلمی اما من خانومم نه آقا
ممنون که وب منو قابل دونستی گلم

وای خدا من رو مرگ بده به خدا نفهمیدم فکر کردم پسری وایی خدا منو ببخشه خانوم کومیسر گل i love u

komiser یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:06 ق.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM


سلام عیب نداره عزیز همه همین فکرو میکنن اما وقتی میان وبم میفهمن من دخترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد