خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

شعر بی مزه

بچه ها میخوام یه شعر این جا بزارم حتما همه شنیدینش چون مال چند ماه پیش از امید حاجیلی به نام بوم بوم قشنگه اخه دیدم همه تو وبلاگ هاشون اهنگ غمگین مینویسن ولی چون من کلا ادم شادیم دوست دارم همه هم شاد باشن این رو این جا نوشتم 

 

اره بوم بوم قلب من 

میزنه دوم دوم دل من  

اگه یه روزی بری تموم کاره من 

بی تو نه نمی تونم  

حتی یه لحظه بمونم  

نه فکر نکن که دیونم  

اخه عشقمی و همه جونم  

قلبم اسه اسه  

بی تو  

داره میره واسه 

عشقم به خدا که راسته  

حسم یه جورایی خاصه 

اره بوم بوم قلب من 

میزنه دوم دوم دل من  

با من بمون و ول کن همه رو 

دل و بده من بسه به تو جونم 

دارم از نگات می خونم 

حرفی نمی مونه دیگه 

این و دلم داره میگه  

قلبم اسه اسه  

بی تو  

داره میره واسه 

عشقم به خدا که راسته  

حسم یه جورایی خاصه 

 

حتما الان می گید چه بی مزه بود ولی خوب این نوشته ها هم مثل زندگیمون میمونن بعضی روزها بی مزه میشن

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ق.ظ http://saharri.blogsky.com

اصولا خواننده ش بهتر از شعرشه به نظر من...

سحر شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ق.ظ http://saharri.blogsky.com

اصولا خواننده ش بهتر از شعرشه به نظر من...

komiser شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام
من که اهل آهنگ نیستم اما بد نیست شعرش
ولی فک کنم خوانندش باید شنگول بلشه

اره بیش از اندازه شنگول بید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد