خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

تنهایی

اومدم دوباره 

اومدم.............................. 

دوست دارید از چی بگم از روز های نبودنم 

از نبودنم بینتون 

 نبودم اما حسم پیشتون بود 

 


 

تنهایی تمام ساعت های زندگیم را گرفته 

تنهایم 

با انکه دوستانی از جنس پوست و گوشت دارم 

اما قلبی به سختی سنگ دارند 

 تنهایم چون تنهایم 

چون تنها بودن را با خندیدن پر میکنم 

دیوانه ام اری دیوانه ام 

به اینه که نگاه میکنم دختری را میبینم که 

شاید اگر تنها نبود دیگر به تنهایی نمیخندید 

شاید دیگر هیچ وقت الکی نمیخندید 

اری دیوانه ام با زندگی بیگانه ام 

مستم اگر یا گیج و سر گردان

خراب اندر خراب و خانه بر دوشم  


  

پ.ن:بازم میام بهتون هم سر میزنم دوست دارم همیشه بیام اما نمیشه 

 

 اه خدای من چقدر شما ها لطف داشتین الان میفهمم دوستای واقعیم چه کسایی بودن با اینکه من نبودم میومدین برام پیغام میزاشتین ممنونم دوستتون دارم......