خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونم همین جاست...

دوستای گلم خونم عوض نشده شکلش عوض شده رنگش عوض شده یه موزیکم گذاشتم تنگش که میای این جا خوشت بیاد 

   

 

ای شب تاریکی برای توست 

یا که خود تاریکی؟ 

ای شب تو پر از غصه ای  

یا قصه ها برای توست؟ 

ای شب در خود چه داری؟

که این گونه مست تو هستم

خونم عوض شده.

دوستای گلم خونم عوض شده 

خواستم اهنگ فاصله ها رو بزارم دیدم خیلی دیگه تکراری شده بجاش از خواننده مورد علاقم یه اهنگ گذاشتم .

فرکانس جدید فارسی۱

یه خبر جدید به فارسی1 بین های عزیز میدانید که این شبکه عزیز قطع میباشد اما فعلا روی فرکانس زیر قابل دیدن می باشد:

Nilsaat

12437 … 3/4… 27500…Hor

نتیجه گیری

دوستای گلم نتیجه گیری که از خاطره ام می گیریم اینه که اون جریان باعث شد تا من نصبت به زمین و محیط اطرافم علاقه مند بشم و الان بشوم یک زمین شناس  

به همین راحتی به همین خوشمزگی 

من نیلوفر ترم ۷ زمین شناسی میباشم

زلزله یا ماشین بابام؟

یچه ها امروز یاد یه حرکت جالب تو بچگیم افتادم داستان از این قرا ر بد که:

من 6 سالم بودم توی اتاق خواب من و خواهرم نشسته بودم با اسباب بازی هام بازی می کردام دیدم صدای مامانم و خواهرم داره با هم میاد که حرف میزنند منم از فرصت استفاده کردام یواشکی رفتم بالای دراور لباسی خواهرم که همیشه پر بود از وسیله های که خواهرم اعجازه استفاده از اون ها را بهم نمیداد حتی نمی ذاشت بهشون دست بزنم

منم فرصت را مقتنم شمردم و سراق وسیله هاش رفتم

 توی اون وسیله یه گوی بود که وقتی تکونش میدادی برف میریخت خیلی ناز بود........ من در حال بازی بودم که احساس کردام زمین لرزید........ و پیش خودم گفتم بابام اومد خونه اینم صدای ماشینش بود و یه نظر دیگه که راجب این لرزش دادم این بود که حالا که بابام اومده کسی با من دعوا نمی کنه که یهو دیدم همه داد میزنند........... زلزله ............زلزله..........

که یه دفه ای مامانم اومد من و بغل کرد و من همچنان با خودم فکر می کردام اخه بابام اومده چه ربطی به این داده بیداد داره مامانم من و خواهرم رفتیم تو کوچه که تغریبا همه تو کوچه بودن حالا توی این هاگیر واگیر من از مامانم هی میپرسم بابام کو ...بابام کو

نتیجه گیری اخلاقی به بچه های کوچک راجب زلزله توضیح بدهیم که فکر نکنند باباشون با ماشین اومده توی حیاط که داره زمین می لرزه

باله خوب یا بد؟

امروز تو باشگاه صحنه ای دیدم جالب یه عده بچه کوچولو 6 تا 12 ساله داشتن باله یاد می گرفتن من نمیدونم این باله به چه درد این بچه ها می خوره این ها فردا با این باله به کجا می خوان برسن من نمی دونم مثلا:

1.توی جشن میخوان برقصن؟

2.توی عروسیشون میخوان برقصن؟

3.توی المپیک می خوان شرکت کنند؟

4.کلا بدر چی میخوره؟

یه خبر خوشحال کننده من 2 کیلو لاغر شده ام خیلی خوشحالم دارم کم کم شبیه جنیفر لوپز می شم دل همتون اب بشه

اشتباه

نمیدونم به ادم سریش اتقاد دارید ادمی که واقعا گیر باشه

من نمیدونم با این ادم سریش چه کار کنم صبح موبایلمو نگاه می کنم S  داده هی میگه سلام نیلوفر خانوم

سلام نیلوفر خانوم حالا میبینه من جواب نمی دم از رو نمیره حتما میگید این کیه که دارم راجبش حرف میزنم یکی از همکلاسی هامه که من از خدا بی خبر شمارمو به خاطر جزوه گرفتن دادم بهش حالا دیگه اشکمو در اورده شما میگید چه کار کنم ؟

یا گوشیم خاموش یا دایورت رو دیوار یا جواب نمیدم........

به نظر شما این پسره کدام گزینه میباشد؟

1.گاگول می باشد

2.خیلی گاگول می باشد

3. خیلی خیلی گاگول می باشد

4.می باشد

حافظ

امروز در این گرما پسری فقیر به سویم امد در دستان او حافظ بود فهمیدم که دل او نافذ بود خریدم از او برگی را که میداد بوی تازگی را با عشق باز کردم او را این چنین گفت حافظ بی شک درست است:

دوش از مسجد سوی میخانه امد پیر ما

چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

در خرابات مغان ما نیز هم منزل کنیم

کاین چنین رفتست در عهد ازل تقدیر ما 

 

فکر کنم حافظ جوابمو داد تا ازل تقدیذ من همینه..............................