خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

بارها از خود پرسیده ام

بار ها از خود پرسیده ام برای چه زنده ام؟ 

   

بار ها از خود پرسیده ام تولدم از برای چه بود؟  

  

بار ها پرسیده ام زندگی سخت است یا من سخت گیرم؟  

 

بار ها پرسیده ام ایا من همان هستم که بودم یا روزگار من را عوض کرده؟ 

   

بار ها پرسیده ام من دوست خدا هستم یا خدا دوست من یا هر دو دوست هم ؟  

  

بار ها پرسیده ام مهربانی رنگ اسمان است یا از جنس زمین است یا فقط یک اسم است؟  


 

اما ...اما...جوابی در مقابل این همه سوال ندارم جوابی ندارم و مثل همیشه ساکت می مانم 

به چاله ای از جنس تنهایی فرو می روم که از جنس سیاهی است از جنس غم است 


 

البوم محسن چاوشی به نام حریص را چند هفته است خریدم به نظرم خیلی زیبا خونده   

 

دوست دارم محسن چاوشی 

  

(توصیه می کنم شما هم البومش را بخرید خیلی نازه)