خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

جرین امروز

سلام سلام صد تا سلام تازه از ارایشگاه اومدم ناخون هام خیلی قشنگ شده بید دلتون اب بشه اون جا حالا هی اصرار که بیا لاک بزن یا فرنچ کن منم گفتم نه ترو خدا بی خیال من شید من خودم لاک بزنم راحت ترم ولی هر جوری بود از زیر این یکی در رفتم اخه دوست ندارم مگه زوره راستی رانندگی هم کردم یادم نرفته بود و دیگر همین

نظرات 2 + ارسال نظر
komiser یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام ناخونات مبارک
رانندگیم خوش بگذره من که گفتم خواب زن چپ بید

مرسییییی
بازم مرسییییی اره واقعا به این نتیجه رسیدم خواب زن چپ بید ایشالا ولی اگه خواب شوهر یا دوست پسر ببینیم راست باشه :-)

موچه دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ق.ظ

بی چاره اون نا خونای تو
انقدر که تو در حقشون ظلم میکنی هیچ کس نمیکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد