خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

دوستای اعصاب خورد کن

تا همین الان با آزاده( دوستم) جاتون خال داشتیم گوشت برادرمون رو میخوردیم (یعنی غیبت می کردیم) واقعا بعضی از ادم ها واقعا شانس دارن اون هم بیش از اندازه ..............این را بیخیال به خدا از دست یکی از دوستام که اسمش مونا است دارم دیوونه میشمامروز 20 بار زنگ زد اسمس داد منم جواب ندادم میدونید چرا چون هی می گه بیا دوست پسرم رو امتحان کنیم که با کسی دوست می شه یا نه اخه این کارا یعنی چی؟ مال بچه کوچیکاس تو که 21 سالته زشته این حرفارو میزنی منم از این کارا متنفرم جوابش ندادم اخه به من چه که دوست پسر تو چه کار می کنه اخه دوست پسر تو که معتاد هست زشتم که هست هیچکس با هاش دوست نمیشه من ایمان دارم به حرفم.

نظرات 1 + ارسال نظر
komiser دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:04 ب.ظ

خیل بامزه بود واقعا ۲۱ سالشه این کارش مال نینیاس

به خدا کاره نینی ها بید نه بزرگ ها من که دیگه هر چی زنگ بزنه جوابش نمی دم :-(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد