خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

جریان امروز و دیروز

سلام اول یه معذرت خواهی از دوستای گلم دیروز اپ نکردام چون بقیه اش پایین بید....

 این قدر خستم که نمی تونم بنویسم اخه دیروز این قدر تو باشگاه ورزش کردم که از دیروز تا الان تمام بدنم درد می کنه توی باشگاه با یه دختر دوست شدم اسمش سانازه دختره خوبیه قرار شد روز های زوج ساعت 10 تو باشگاه همدیگرو ببینیم از من 4 سال بزرگتره...توی باشگاه یه دختره اومده بود خیلی ارایش کرده بود خوشگلم بود اولش ازش خوشم اومد بعد که دقت کردم دیدم ایرانی نیست پاکستانی اخه تو شهر ما که کرج باشه پاکستانی زیاد هست ولی .... بی خیال

راستی پری روز یه کتاب رومان خریدم به نام دریا نوشته مودب پور که حتما همه میشناسیدش کتاباش بد نیست 2 تا از کتاباش رو خوندم یکی یاسمین یکی هم پریچهر در مواقعی که ادم بیکار بید خوب بید

یه چیزی بگم بخندید امروز سوار ماشین بودم دیدم دور یه میدون نزدیک خونمون ریختن دارن موتوری ها رو میگیرن همن اطرافمامانم کار داشت می خواست میوه بخره همون طرف ها پارک داشتم می کردم که یه موتوری داشت از کنارم رد میشد که به پسره که توی یه پرایده بود سرشو اورد بیرون گفت: اقا اقا نرو از این ور دارن موتوری ها را میگیرن. مرده هم تشکر کرد منم خیلی خوشم اومد از کاره مرده وقتی ماشین رو پارک کردم داشتم از ماشین پیاده میشدم دیدم یه موتوری با کلاه کاس کت می خواد بره همون سمط یه دفعه ای منم خون مرذانگیم(البته از نوع دخترونش) جوشید و به مرده گفتم: اقا اقا از این ور نرین موتوری ها رو می گیرن مرده هم گفت: اشکال نداره من رو نمی گیرن پلاکم درسته من اون لحظه بود که ضایع شدم اما به روی خودم نیوردم

نظرات 2 + ارسال نظر
komiser پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام اون ضایع شده که دل یه خانوم روشکونده
نباید به روی خودش میاورد فقط باید تشکر میکرد
من نمیدونم این مردا کی احترام به خانوم ها رو یاد میگیرن

مرسی که ازم دفاع می کنی به خدا راست گفتی ها :-)

komiser جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ق.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM

سلام خانم گل
نمیای اون ورا کم پیدا شدیی

اومدم همین الان اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد