خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

خونه ی قطره ی کوچولو

خونه ای برای حرف های نگفته یه قطره کوچک

زنان و کلمات ان ها

یه مطلب خیلی قشنگ برای بالا بردن سطح درک پسر ها و مرد ها از زن ها و دختر ها در ادامه مطلب گذاشتم که هم بدرد زن ایندتون یا حالتون می خوره و هم بدرد دوست دخترتون کلا چیزه باحالیه.....................................

 

یک .

خبٌ : این کلمه‏ای است که زنان برای پایان دادن به مکالمه‏هایی استفاده می‏کنند که در آن حق با آن‏هاست و شما باید خفه‏ بشوید.‏

دو .

پنج دقیقه : اگر مشغول لباس‏پوشیدن است یعنی حداقل نیم ساعت. هرچند پنج دقیقه دقیقاً معادل پنج دقیقه است اگر به شما پنج دقیقه بیش‏تر زمان جهت تماشای فوتبال داده شده باشد.‏



سه.

هیچٌی :
این آرامش قبل از توفان است. معنی و مفهوم آن این است که باید به شدت گوش‏به‏زنگ باشید . بحث‏هایی که با هیچی شروع می‏شوند، غالباً با خبٌ تمام می‏شوند.‏

چهار .

بفرمایید: این کلمه اصلاً ربطی به اجازه دادن انجام کاری ندارد. "اگه جرئت داری" در آن مستتر است .

پنج .

آه بلند : این در حقیقت یک کلمه محسوب می‏شود که معمولاً درست فهمیده نمی‏شود. آه بلند یعنی او فکر می‏کند شما یک احمق به‏دردنخور هستید و او نمی‏داند چرا دارد وقتش را با ماندن و بحث با شما سر هیچٌی تلف می‏کند .


شش.

اشکال نداره : این یکی از خطرناک ‏ترین جملاتی است که زن شما ممکن است به شما بگوید. اشکال نداره یعنی اون به زمان طولانی‏تری احتیاج دارد که تصمیم بگیرد شما چگونه باید تاوان این اشتباه‏تان را پس بدهید.‏

هفت .

ممنون : از شما تشکر می‏کند. فقط بگویید خواهش می‏کنم. هیچ حرف اضافه‏ای نزنید . خیلی ممنون می‏تواند نشان دهنده یک خطر بالقوٌه باشد .

هشت .

اصلاً هرچی : این ترکیب برای گفتن دهنت سرویسه یا مرده ‏شورت رو ببرن استفاده می‏شود .


نه .


نگران‏ش نباش عزیزم، خودم انجام می‏دم: یک جمله بسیار خطرناک دیگر. به معنی آن‏که این کار به دفعات متعدد به شما محول شده و حالا تصمیم گرفته خودش دست به کار شود. این حالت معمولاً منجر به حالت‏ی خواهد شد که شما بپرسید چی شده؟ 

 (نقل از فارس پاتق)

نظرات 15 + ارسال نظر
گنــدم سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://gandom702002.blogfa.com


ممنون از حضورت

پویا صداقت(م.ح.حیدریان) سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:50 ب.ظ http://dochaaar.persianblog.ir

سلام
.
.
.
.
مرسی از کامنت قشنگی که برام گذاشته بودی
.
.
.
.
اگه موندنی شدم حتما لینکتو به وبم اضافه می کنم
به احتمال زیاد می مونم
.
.
.
.
.
یاهووووو

ایشالا که موندنی هستی عزیز بری دل ما میگیره

دانشجو سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ

با سلام
اینجانب دانشجوی دوره کارشناسی رشته روانشناسی بالینی دانشگاه علامه طباطبایی هستم و برای تکمیل پایان نامه ام نیازمند تکمیل پرسشنامه هایم توسط دانشجویان دانشگاه های آزاد شهر تهران هستم. موضوع پژوهش من بررسی رابطه بین ابعاد عشق و تعدادی از ویژگی های فردی می باشد و برای پرکردن پرسشنامه ها حداقل شرط لازم این است که آزمودنی هم اکنون داری رابطه عاشقانه با شخصی دیگر و یا افکار عاشقانه درباره شخصی دیگر باشد. لازم به توجه است که نمونه من بایستی از دانشجویان دانشگاه های آزاد تهران باشد ولی شرکت تمامی دانشجویان کشور در این پژوهش مجاز است وجواب آزمون به آنها داده خواهد شد. در پایان خواهشمند است فیلد مربوط به دانشگاه را بدرستی پر کنید تا در انتخاب اعضای نمونه پژوهش دچار اشتباه نشویم.
برای شرکت در آزمون آدرس زیر را در مرورگر خود کپی کنید و کلید اینتر را فشار دهید.
Azmoon.freei.me
از مسئول وبلاگ خواهشمندم برای اعتلا و پیشرفت سطح علمی جامعه این آگهی را حذف نکند تا سایر بازدیدکنندگان هم در صورت تمایل بتوانند شرکت کنند.
با سپاس

منشور اطلاعات سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:33 ب.ظ http://manshooor.persianblog.ir/

سه آپ خوشمزه

rashel سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ب.ظ

midnesti ke ma khanoma
hamishe va hameh hal va dar
hame ja hagh bahamoneh
pas ye kafeh moratab
hipipppppppppppppppppp
horaaaaaaaaaaaaaaaa

اره واقعا
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

komiser سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ب.ظ http://WWW.ROMANIA.BLOGSKY.COM


وای نیلو مردم از خنده
واقعا درست همرو معنی کردی
اما هزار بارم بگیم مردا درک نمیکنن

هزار و یکمین بار دیگه میفهمن مطمعا باش
امتحان کردنش ضرر نداره فقط حلق ادم خشک میشه

سینا سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ http://friend10.blogfa.com

سلام
خدا ام از کارای شما سر در نمیاره!!!!!!
جالب بووود دخترین دیگه

دختریم دیگه
گلیم تاج سریم
یه دونه ایم
گل این خونه ایم
دور دونه ایم

اکبر سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ http://akisar.blogfa.com

واردی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآا
خودت که اینطوری نیستی؟؟؟؟؟

خدا به شوهرت رحم کنه!!!!!!!!!!

نه من وارد نیستم
خدا واقعا به همه رحم کنه

علی شوش (بچه) سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:17 ب.ظ http://beard-kid.persianblog.ir

سلام، تو وبلاگ من در باره ی شعرم کامنت گذاشته بودید،

نظر لطفتونه، خواهش می کنم، خیلی هم خوشحال می شم.

مرسی که بهم اجازه دادی

موچه چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

واقعا لطف کردی این همه اطلاع رسانی میکنی
اگه تو رو نداشتیم چه میکردیم؟؟؟

اگه من رو نداشتین یکی دیگه بود که واستون مطلب خنده دار بزاره

پرهام چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.letslink2.blogfa.com

سلام مطلب خیلی جالبی بود
من از وبلاگ شما خوشم اومده اگه مایل به تبادل لینک باشی به من حتما بگو[چشمک]
منم با این اسم اد کن : LetsLink2 هر آنچه برای سرگرمی می خواهید

چشم لینک شدی

فاطمه چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ق.ظ http://sarahoseyni.blogfa.com

در این دنیا اگر گریه کنی میگن کم آوردی.

اگه بخندی میگن دیونس

اگه دل ببندی تنهات می زارن

اگه عاشق بشی دلتو می شکنن



با این حال باید لحظه ای گریست دمی رو خندید ساعتی رو دل

بست و عمری عاشقانه زیست
سلام قشنگه خوشحال میشم به تنهایی سر بزنی

ای ول تو هم از جنس خودمی نوشتت با دلم میخونه
االان میام فاطمه جون

هستی چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام نیلوفر جان ...
ممنون که همیشه هستی ... یکیکه همیشه اینجا حضور داره و ... چقدر تند تند آپ می کنی!!!!!!!!!!!!!!
خوش به حالت که وقت می کنی اینجا رو خالی از بودنت نمی ذاری ...
البته ایکاش حداکثر روزی یه دونه پست کنی
چون ممکنه یکی مثه من که هفته ای دوبار سر میزنه نتونه خوب همشو بخونه
ولی اعتراف میکنم ساده و دلنشین می نویسی ...
اونبارم گفتم
من لینکت می کنم عزیزم
به اسم وبت
فلن گلم
یا علی

مرسی گلم عاشق اینم که وقتت رو میزاری و مطالبه رو میخونی دستت دردنکنه
چشم کم کم اپ میکنم

هستی چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.delhayeasemooni.blogfa.com

یک چشم زدن غافل از آن شاه نباشیم ...
شاید که نگاهی کند آگاه نباشیم ...

یا علی
راستی اگه خواستی ادم کن آیدیمو واست گذاشتم

آبان چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ب.ظ http://aban-4013.jbg.ir

سلام دوست عزیز
من آپمممم یه سری بزن
راستی نظر یادت نره
مطلب جالبی بود استفاده کردیم!!؟
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد